مطالب مرتبط:
حدود هزار تن قیر رایگان برای آسفالت معابر مورد هدف بازآفرینی شهری زاهدان اختصاص یافت
اختصاص 1000 تن قیر رایگان برای آسفالت معابر هدف بازآفرینی شهری زاهدان
اختصاص 1000 تن قیر رایگان برای آسفالت معابر بازآفرینی شهری زاهدان
آغاز عملیات آسفالت ریزی معابر در راستای طرح استقبال از بهار
استخدام کارشناس بازرگانی خارجی (فروش) در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 14:152024-02-18اقتصادي

اختصاص حدود هزار تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر سیستان و بلوچستان


رییس ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی سیستان وبلوچستان گفت: 947 تن قیر رایگان از سال گذشته تاکنون به شهرداری زاهدان بمنظور آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری این شهر اختصاص یافت.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه وشهرسازی سیستان وبلوچستان گفت: 947 تن قیر رایگان از سال گذشته تاکنون به شهرداری زاهدان بمنظور آسفالت معابر محلات هدف بازآفرینی شهری این شهر اختصاص یافت.

سهیلا رضایی امروز (یکشنبه 29 بهمن) در کارگروه بازآفرینی شهری افزود: یکی از مشکلات بافت های فرسوده، وجود معابر خاکی و به تبع آن ایجاد شرایط نامطلوب برای زندگی مردم آن مناطق است لذا در جهت توسعه شهری، ایمنی در تردد مردم و رسیدن به استانداردهای مطلوب اقدامات ویژه ای در این خصوص به عمل آمده است.

وی ادامه داد: با تخصیص انجام شده 700 هزار متر مربع از معابر اصلی و پرتردد محلات سکونتگاه غیر رسمی و بافت فرسوده زاهدان از سوی شهرداری آسفالت شده است و همچنان این روند ادامه دارد.

رییس ستاد بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: این تخصیص در راستای بالابردن شاخص های توسعه کالبدی در این محلات و ارتقای سطح زندگی ساکنان محله های مورد هدف بازآفرینی شهری برنامه ریزی شده و شهرداری ها موظفند سهمیه قیر را صرف معابر خاکی


برچسب ها: بازآفرینی شهری - بازآفرینی - ستاد بازآفرینی شهری - آسفالت معابر - سیستان و بلوچستان - بلوچستان - سیستان وبلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص حدود هزار تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر سیستان و بلوچستان

اختصاص حدود هزار تن قیر رایگان جهت آسفالت معابر سیستان و بلوچستان