مطالب مرتبط:
اعلام نتایج تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان در اول اسفند/انتشار اسامی نامزدهای مجلس از دوم اسفند
لیست کامل اسامی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در استان بوشهر
مروری بر سریال گناه فرشته + اسامی بازیگران و خلاصه داستان
اعلام اسامی نامزد های عضویت در هیئت رییسه شورای هماهنگی شرکت های بیمه در استان ها
ماجرای «کوروش کمپانی» چیست؟ | سلبریتی های تبلیغ کننده کمپانی کوروش مجرم هستند؟ + اسامی سلبریتی ها
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 بهمن 1402 ساعت 20:102024-02-17فرهنگي

اسامی نامتعارف در واحدهای خدماتی و دولتی تغییر کند


استاندار فارس با اشاره به اهمیت حفظ و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی از اداره کل فرهنگ و ارشاد خواست تا اسامی نامتعارف به کار رفته در واحدهای خدماتی و فروشگاه های سطح شهر را اعلام کند و استفاده کنندگان نیز نسبت به تغییر این اسامی اقدام کنند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس با اشاره به اهمیت حفظ و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی از اداره کل فرهنگ و ارشاد خواست تا اسامی نامتعارف به کار رفته در واحدهای خدماتی و فروشگاه های سطح شهر را اعلام کند و استفاده کنندگان نیز نسبت به تغییر این اسامی اقدام کنند.

محمدهادی ایمانیه امروز، 28 بهمن در شورای پاسداشت زبان و ادبیات فارسی در شیراز، بر ضرورت پیشگیری از افزایش نام های غیرمتعارف تاکید کرد و گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان صمت استان با همکاری اتحادیه ها از افزایش نام های غیرمتعارف و غیرمتعارف با فرهنگ غنی و اصیل فارسی در مراکز مختلف جلوگیری کنند.

استاندار فارس، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان را موظف کرد اسامی نامتعارف به کار رفته در واحدهای خدماتی و فروشگاه های سطح شهر را اعلام کند و استفاده کنندگان نیز نسبت به تغییر این اسامی اقدام کنند.

وی آغاز تغییر این اسامی ها را از دستگاه های دولتی عنوان کرد و فرمانداران را مجری اجرای صحیح این مطلب معرفی کرد و افزود: فروشگاه ها و اماکن منتسب به ب


برچسب ها: اداره کل فرهنگ و ارشاد - فرهنگ و ارشاد - ادبیات فارسی - فارس - اسامی - استاندار فارس - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اسامی نامتعارف در واحدهای خدماتی و دولتی تغییر کند

اسامی نامتعارف در واحدهای خدماتی و دولتی تغییر کند