مطالب مرتبط:
کشف 2 کیلو هرویین از معده سوداگران مرگ
انبار قاچاق 100 میلیارد ریالی در رشت کشف شد
کشف 100 درصدی جرایم جنایی در لرستان
اجرای طرح کنترل هوشمند مجرمان /کشف 100 در صدی جرایم جنایی در لرستان
اجرای طرح کنترل هوشمند مجرمان /کشف 100 در صدی جرایم جنایی در لرستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 23:552024-01-23حوادث

کشف بیش از 100 کیلو هرویین در یزد


در عملیات ضربتی ماموران پلیس، خودرو متوقف و در بازرسی انجام شده 103 کیلو و 500 گرم هرویین کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: در عملیات ماموران پلیس یزد 103 کیلو و 500 گرم هرویین کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار عباسعلی بهدانی فرد عصر سه شنبه در جمع رسانه ها اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با کار اطلاعاتی از بارگیری و حمل یک محموله افیونی مطلع شدند.

وی افزود: با توجه به این موضوع تیمی عملیاتی از ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یزد، یگان تکاوری و اردکان تشکیل و ضمن کنترل محور خروجی استان، یک دستگاه تویوتا حامل این محموله را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد یادآور شد: در عملیات ضربتی ماموران پلیس، خودرو متوقف و در بازرسی انجام شده 103 کیلو و 500 گرم هرویین کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

بهدانی فرد تصریح کرد: قاچاقچی که قصد انتقال این محموله از مرزهای شرقی کشور به مقصد شهرهای شمالی را داشت به مراجع قضایی معرفی شد.

رییس پلیس استان یزد با بیان اینکه جمع آوری معتادان متجاهر و خرده فروشان موادمخدر در شهرها از دیگر اولویت های پلیس است، افزود: با تلاش ماموران پلیس استان یزد در بحث جمع آوری معتادان متجاهر نیز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.


برچسب ها: فرمانده انتظامی استان یزد - پلیس مبارزه با موادمخدر - فرمانده انتظامی استان - ماموران - مبارزه با موادمخدر - فرمانده انتظامی - هرویین
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 100 کیلو هرویین در یزد

کشف بیش از 100 کیلو هرویین در یزد