مطالب مرتبط:
پیام راهپیمایی 22 بهمن نوید مشارکت پرشور مردم در انتخابات بود
نماینده سبزوار: مشارکت مردم در انتخابات نظام را تضمین می کند
مشارکت مردم در انتخابات موجب تقویت اقتدار و پیشرفت کشور می شود
سردار جلالی: مردم با مشارکت در انتخابات در عرصه تصمیم گیری کشور سهیم می شوند
صندوق رأی، تنها راه برون رفت از مشکلات فعلی/ مشارکت سیاسی مردم نباید محدود به انتخابات باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 11:252024-02-13سياسي

مشارکت در انتخابات، تجلی مردم سالاری دینی است


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است و بر این اساس شرکت در انتخابات تجلی این ویژگی خاص جمهوری اسلامی ایران است.

- ایسنا/خوزستان سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مردم سالاری دینی بنا نهاده شده است و بر این اساس شرکت در انتخابات تجلی این ویژگی خاص جمهوری اسلامی ایران است.

عبدالله حبیبی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مشارکت بالای مردم بصیر، فهیم و شهیدپرور مردم خوزستان در انتخابات پیش رو، ضامن تحقق ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در جامعه است .

وی اضافه کرد: امروز معلمان و دانش آموزان رای اولی در کنار سایر اقشار جامعه در استفاده از حق خود در نظام مردم سالاری دینی، قدم در مسیر تحقق باورها و آرمان های مکتب نهضت امام خمینی(ره) که همان پایه گذاری تمدن نوین اسلامی است، برمی دارند.

وی در ادامه با اشاره به مشارکت نزدیک به 60 هزار دانش آموز رای اولی در انتخابات پیش رو، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش خوزستان در راستای فرهنگ سازی در حوزه افزایش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بسترسازی برای مشارکت حداکثری دانش آموزان رای اولی در این انتخابات است.


برچسب ها: مردم سالاری دینی - جمهوری اسلامی - مردم سالاری - اداره کل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش خوزستان - اسلامی - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت در انتخابات، تجلی مردم سالاری دینی است

مشارکت در انتخابات، تجلی مردم سالاری دینی است