مطالب مرتبط:
میزبانی تالار وحدت از 15 اجرای جشنواره 39 موسیقی فجر
اکران فیلم های جشنواره فجر در 3 سینمای لرستان
گروه موزیک «رزم نوازان نزاجا» در جشنواره موسیقی فجر
میزبانی تالار وحدت از 15 اجرای جشنواره موسیقی فجر/ حضور پررنگ بانوان
اجرای «رزم نوازان» نزاجا در جشنواره موسیقی فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 15:302024-02-07فرهنگي

برگزاری سی ونهمین جشنواره موسیقی فجر در لرستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جشنواره موسیقی فجر از 23 تا 28 بهمن ماه در بخش های موسیقی کودک و نوجوان، موسیقی مقامی، محلی و زورخانه ای برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اعظم روانشاد امروز ظهر در آیین رونمایی از پوستر سی ونهمین دوره جشنواره موسیقی فجر که در سالن شهید حیدریان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به اینکه در جشنواره موسیقی فجر امسال نگاه کلانی به حوزه موسیقی لرستان وجود دارد اظهار کرد: جشنواره موسیقی فجر امسال در بخش های موسیقی کودک و نوجوان، موسیقی مقامی، محلی و زورخانه ای از 23 تا 28 بهمن ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه لرستان شعر و موسیقی را به دنیا هدیه داده است، افزود: در این دوره از جشنواره موسیقی فجر تلاش شده محتوای کیفی وجود داشته باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به رعایت عدالت جغرافیایی در این دوره از جشنواره موسیقی فجر در استان اشاره کرد و گفت: در شهرستان های استان برنامه های این جشنواره نیز اجرا خواهد شد.

روانشاد با بیان اینکه امسال برگزاری جشنواره های تئاتر، سرود فجر و جشنواره تجسم هنر داشتیم، اظهار کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی در کنار جشنواره ها موجب شناسایی استعدادها می شوند، امیدواریم با برنامه ریزی مناسب شاهد حضور پیشکسوتان و جوانان باش


برچسب ها: جشنواره موسیقی فجر - جشنواره موسیقی - موسیقی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - جشنواره - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری سی ونهمین جشنواره موسیقی فجر در لرستان

برگزاری سی ونهمین جشنواره موسیقی فجر در لرستان