مطالب مرتبط:
جریمه 102 میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی
جریمه 102 و قطع سوخت یارانه ای یک شرکت هواپیمایی به دلیل گرانفروشی در اربعین
کمک 50 میلیارد ریالی خیران رباط کریم به باسازی عتبات و اربعین حسینی (ع)
انتقال کامل حساب های ریالی شرکت پخش فرآورده های نفتی به حساب خزانه
دستگیری کلاهبردار 900 میلیارد ریالی در ایلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 10:252024-01-22اقتصادي

جریمه 102 میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی


سازمان تعزیرات حکومتی یک شرکت هواپیمایی را علاوه بر پرداخت 102 میلیارد ریال جریمه به قطع سهمیه سوخت یارانه ای محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، شهرام محسنی گفت: حکم پرونده یک شرکت هواپیمایی که در ایام اربعین اقدام به گرانفروشی بلیط کرده بود در شعبه چهارم مهم و ملی تعزیرات حکومتی به پرداخت 102 میلیارد ریال جزای نقدی معادل 25 برابر ارزش تخلف محکوم شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: همچنین با توجه به تکرار تخلف، حکم به ممهور کردن مجوز شرکت به مهر تخلف مرتبه دوم و قطع سهمیه سوخت یارانه ای پروازهای داخلی و خارجی به جز سفرهای زیارتی به مدت سه ماه به عنوان قطع خدمات دولتی محکوم شد.

به گفته محسنی، رییس شعبه چهارم مهم و ملی براساس مصوبات سران قوا حکم قطعی و لازم الاجرا به پلمب و نصب 10 روزه پارچه تخلف بر سر در دفتر تهران این شرکت به منظور آگاهی مردم را صادر کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان گرانفروشی احراز شده چهار میلیارد و 72 میلیون ریال در فروش 410 پرواز اصفهان به نجف و 133 بلیط رشت به نجف بوده است.

پایان پیام/


برچسب ها: سازمان تعزیرات حکومتی - تعزیرات حکومتی - سازمان تعزیرات - شرکت هواپیمایی - روابط عمومی سازمان - تعزیرات - هواپیمایی
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 102 میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی

جریمه 102 میلیارد ریالی یک شرکت هواپیمایی