مطالب مرتبط:
دومین پیروزی «دونالد ترامپ» در رقابت انتخاباتی جمهوریخواهان آمریکا
استراتژی چین در خلیج فارس؛ ریسک گریزی و تعادل استراتژیک؛ آیا چین جای آمریکا را می گیرد؟
دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا در تجمعی در نیوهمپشایر؛ / درگیری تظاهرکنندگان با پلیس ضدشورش در اعتراض به حضور غرفه اسراییل
آیا نیکی هیلی رقیبی جدی برای دونالد ترامپ خواهد بود؟
بیانیه دولت عراق علیه آمریکا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 08:252024-01-25بين الملل

آیا آمریکا دوباره ترامپ زدایی خواهد کرد؟


برخی تحلیل گران و محافل رسانه ای آمریکا معتقدند که اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، انتخابات ریاست جمهوری آینده این کشور بین رییس جمهور کنونی و رییس جمهور سابق برگزار خواهد شد.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: شصتمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است در روز5 نوامبر سال جاری میلادی (15 آبان 1403) برگزار خواهد شد، اگرچه حدود 10 ماه تا انتخابات مانده و خیلی زود است که بگوییم چه کسی برنده خواهد شد، اما زود نیست که پیامدهای پیروزی هر یک از نامزدها را بازخوانی کرده و مورد بررسی قرار دهیم.

تاکنون در این دور از رقابت ها نام بایدن و ترامپ در صدر فهرست احزاب دموکرات و جمهوریخواه آمریکا قرار دارد، بنابراین بازخوانی سیاست ها و اقدامات مهم آن ها خطوط شفاف تری از پیامدهای حضور هریک دردور دوم در کاخ سفید را به تصویر می کشد.

تمرکز بر این موضوع که هریک از این دو نامزد انتخاباتی در مورد سیاست خارجی این کشور، آینده نظم بین المللی و سرنوشت دموکراسی جهانی نظرات متفاوتی ارائه می کنند، سبب شده تا هم برای خود آمریکایی ها و هم برای جهان خارج از مرزهای این کشور، نگرانی ها از نتایج انتخابات آینده به طور غیرعادی روند صعودی داشته باشد.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات - انتخابات ریاست - جمهور - آمریکا - ریاست جمهوری - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

آیا آمریکا دوباره ترامپ زدایی خواهد کرد؟

آیا آمریکا دوباره ترامپ زدایی خواهد کرد؟