مطالب مرتبط:
ترنم صبحگاهی در روز تولدی که نورعلی نور بود
نور افشانی میدان آزادی در شب سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
درمان های جدید برای تهوع صبحگاهی خانم های باردار
نمایی از نور افشانی و بانگ الله اکبر امشب تهران
درمان های جدید برای تهوع صبحگاهی خانم های باردار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 16:462024-02-11سياسي

ترنم صبحگاهی در روز تولدی که نورعلی نور بود


خبرگزاری فارس کرمان - آمنه شهریارپناه: از همان دیشب که همه جا را نور پاشیدیم و زمین و زمان را با فریادهای الله اکبر پر کردیم، معلوم بود که امروز خورشید طور دیگری طلوع می کند، نورش در آن انفجار باشکوه در هم خواهد آمیخت و نورعلی نور خواهد شد.

در هر شهر و دیار و روستایی که بودی این حال وهوا را با همه وجودت درک می کردی! پرچم ها، نوشته ها، بنرهای رنگ و وارنگی که رنگ انقلاب را به خود گرفته و سرتاسر این پهنه تاریخی را یکدست کرده بودند.

  صحنه هایی ماندگار از کسانی که جوانی شان را پای انقلاب گذاشتند   چقدر به شهر می آید این سه رنگ زیبا! چقدر به شهر می آید این سه رنگ زیبا! اصلا سبز و سفید و سرخ در مکتب ما جزو تفکیک ناشدنی آرمان ها است.

از همان زمانی که به برکت روح الله متولد و با لا اله الاالله متبرک شد، نماد همه افتخارها و جشن ها و دورهمی هایمان بود، مثل امروز که از بالاترین نقطه کرمان تا جنوبی ترین آن، رقصید، درخشید و در آمیزه ای از افتخار به اهتزاز درآمد.

  حضور باشکوه شترسواران شرق کرمان در جشن انقلاب    پای ثابت جشن ملی مان بود، روی دست همه! چه آن شترسوارانی که در شرق کرمان قیام کردند و اولین تصاویرشان در ابتدای صبح، روزمان را به نیکبختی گره زد و چه آن دختر خانم هایی که بی توجه به هوای تلخ و سرد کرمان و هشدار هواشناسی و احتمال گل ولای،


برچسب ها: خبرگزاری فارس - نورعلی - انقلاب - الله - کرمان - امروز - الله اکبر
آخرین اخبار سرویس:

ترنم صبحگاهی در روز تولدی که نورعلی نور بود

ترنم صبحگاهی در روز تولدی که نورعلی نور بود