مطالب مرتبط:
تنگسیری: یمن از کسی فرمان نمی گیرد/ایران با دزدی دریایی مقابله کرد
تنگسیری: یمن از کسی فرمان نمی گیرد/ایران با دزدی دریایی مقابله کرد
فرمانده نیروی دریایی سپاه: یمن از کسی فرمان نمی گیرد/ ایران با دزدی دریایی مقابله کرد
همکاری ایران و ارمنستان امر ضروری در مقابله با تحریم هاست
علت اصلی توقیف نفتکش آمریکایی / نفت دزدی ایران لو رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 12:352024-01-23سياسي

سردار تنگسیری: ایران با دزدی دریایی مقابله کرد


«این جزایر ایرانی و متعلق به کشور ایران است و به مناقشه ها و ادعا های مطرح شده در این زمینه نباید توجه کرد و این موضوعات نشان دهنده این است که انگلیسی ها و آمریکایی ها پشت پرده این قبیل موضوعات هستند در حالی که این جزایر میراث ایران و ایرانی می باشد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به عملیات های دریایی که در منطقه تنگه هرمز در راستای برقراری امنیت صورت می گیرد، از مقابله با کشوری که مبادرت به دزدی دریایی کرده بود، در تنگه هرمز و منطقه خلیج فارس مطابق با قوانین خبر داد.

  سردار علیرضا تنگسیری همچنین در خصوص عملیاتی شدن شناور شهید ابومهدی المهندس اظهار داشت: شناور شهید ابومهدی المهندس حامل پیام صلح و دوستی برای کشور های مسلمان در منطقه خلیج فارس می باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگر نیرو های بیگانه بخواهند در این منطقه ای که همگان از آن عبور می کنند حضور پیدا کنند، شناور شهید ابومهدی صادرکننده پیام صلح و دوستی برای آن ها است، اما اگر بدخواهان بخواهند مشکلی ایجاد کنند، این شناور، حامل پیام آمادگی در مقابل دشمنان است.

با تولید و الحاق شناور شهید ابومهدی المهندس و سایر شناور های موشک انداز و همچنین مانور هایی که در منطقه برگزار می شود درصدد هستیم تا امنیت را در تنگه هرمز برقرار نماییم.


برچسب ها: شهید ابومهدی المهندس - ابومهدی المهندس - منطقه خلیج فارس - ایران - دریایی - فرمانده نیروی دریایی سپاه - شهید ابومهدی
آخرین اخبار سرویس:

سردار تنگسیری: ایران با دزدی دریایی مقابله کرد

سردار تنگسیری: ایران با دزدی دریایی مقابله کرد