مطالب مرتبط:
امام جمعه اصفهان: دشمن تلاش می کند استقبال مردم از انتخابات را کاهش دهد
سید حسن خمینی: درد مردم داشتن را به یک فرهنگ تبدیل کنیم/ رییسی: توجه به محرومین و مظلومین آموخته های امام است
احساس جامعه ما و مردم دنیا این است که امام همچنان حیات دارد
رییسی: انتخابات از جلوه های بی بدیل مردم باوری امام(ره) است
سید حسن خمینی: امام برای تحجر زدایی از مقدس مآب ها نترسید/ امام راه را از مسیر دلهای مردم پیش برد/ محسنی اژه ای: اگر امروز آوازه ایران در جهان پیچیده است آثار اخلاص و قیام امام(ره) با همراهی امت بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 19:002024-01-31سياسي

تلاش دشمن برای ایجاد انشقاق بین مردم، حاکمیت، امام و مذهب


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد ایجاد انشقاق بین مردم، حاکمیت، امام و مذهب هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران درصدد ایجاد انشقاق بین مردم، حاکمیت، امام و مذهب هستند.

سردار حسین معروفی امروز (11 بهمن ماه) در اختتامیه پنجمین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت که در دانشگاه پیام نور برگزار شد، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان ما امروز از حقیقت انقلاب اسلامی اطلاعات کمی دارند، برای حاج قاسم احترام قائلند و او را هویت و نماد خود می دانند؛ اما شاید ندانند که حاج قاسم محصول این انقلاب، ولایت و امام است و اگر امام نبود، حاج قاسمی هم نبود.

وی با بیان اینکه ملت ایران به واسطه نهضت، اسلام، اهل بیت و دستورات قرآن در سراسر جهان به جایگاه والایی رسیده است، ادامه داد: بقای انقلاب امروز در دست کسانی است که دل در گروه این نظام الهی دارند.

معروفی تاکید کرد: وحدت سبب انسجام ما و بازدارندگی دشمنان می شود و این وحدت ذیل نظام اسلامی معنی پیدا می کند و به واسطه آن با تولید قدرت باعث آرامش ملت ایران خواهد شد.

وحدت مسلمانان، یک امر ضروری و حیاتی است که در ایران اسلامی زیر یک پرچم در صلح و آرامش انجام می شود.


برچسب ها: سازمان بسیج مستضعفین - جمهوری اسلامی ایران - نظام جمهوری اسلامی - جمهوری اسلامی - حاج قاسم - دشمنان نظام - سازمان بسیج
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دشمن برای ایجاد انشقاق بین مردم، حاکمیت، امام و مذهب

تلاش دشمن برای ایجاد انشقاق بین مردم، حاکمیت، امام و مذهب