مطالب مرتبط:
چمران: امروزه اگر هوای پاک و صاف ببینیم تعجب می کنیم
امسال اراک فقط 3 روز هوای پاک به خود دیده است
مهم ترین مانع اجرای قانون هوای پاک / امروز هزینه نکنیم فردا چند برابر خسارت می دهیم
تنفس هوای قابل قبول در تهران :: ریمینو
هوای تهران قابل قبول است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 21:022024-01-29اقتصادي

چمران: امروزه اگر هوای پاک و صاف ببینیم تعجب می کنیم


متاسفانه زمانی که هوا صاف و کوه ها نمایان می شوند مردم تعجب می کنند در حالی که باید برعکس باشد و زمانی که هوا آلوده می شود مردم تعجب کنند اما متاسفانه تعداد روزهای آلوده ما از تعداد روزهای پاک ما بیشتر است که این از خودروهای ما نشئت می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران امروز دوشنبه 9 بهمن ماه 1402 در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه خودرو تهران گفت: خرید و فروش خودرو همچنین ساخت خودرو در کشور ما معضل است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: حد متوسط مصرف بنزین در کشور ما حدود 110 میلیون لیتر در روز است این در حالیست که ما با جمعیت کمتر و تعداد خودروی کمتر نسبت به دیگر کشورهای جهان در حد آنها بنزین مصرف می کنیم.

وی ادامه داد: اینکه آیا این سوخت استاندارد است یا خیر طبق گفته مسئولان این امر،در شهرهای بزرگ بنزین یورو 5 توزیع می شود و استاندارد است.

چمران تصریح کرد: بنزین ما به نسبت کشورهای همسایه بسیار ارزان تر است و زمانی که این بنزین ارزان سوزانده می شود مشکلاتی مانند آلودگی هوا را برای مردم ایجاد می کند و مردم از آن رنج می برند.

 رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: زمانی که هوا صاف و کوه ها نمایان می شوند مردم تعجب می کنند در حالی که باید برعکس باشد و زمانی که هوا آلوده می شود مردم تعجب


برچسب ها: رییس شورای اسلامی شهر تهران - شورای اسلامی شهر تهران - رییس شورای اسلامی شهر - شورای اسلامی شهر - خودرو - شورای اسلامی - شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

چمران: امروزه اگر هوای پاک و صاف ببینیم تعجب می کنیم

چمران: امروزه اگر هوای پاک و صاف ببینیم تعجب می کنیم