مطالب مرتبط:
افراد بدون ایمان قوی، در سیاست منحرف می شوند/ دست بالای ایران در حوزه زنان برتر
چراغ سبز دولت برای واردات این خودروها / پیکاپ های غول پیکر به ایران می آیند؟
هاشمی طبا: تدوین برنامه هفتم توسعه و بودجه 1403 نشان داد مسئولان اعتقادی به «ایران قوی» ندارند /این افراد به دنبال حفظ و بقای خود هستند نه ایران
ببینید/ دنیا با یک ایران قوی مواجه است
دولت با تمام ظرفیت از  نمایشگاه ایران اکسپو  2024 حمایت می کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 بهمن 1402 ساعت 13:152024-02-15سياسي

مجلس قوی در کنار دولت قوی، یعنی ایران قوی


معاون رییس جمهور، با بیان اینکه مجلس قوی در کنار دولت قوی، ایران قوی را شکل می دهد، تاکید کرد: مجلس قوی نیازمند پشتوانه قوی مردمی است.

- ایسنا/گیلان معاون رییس جمهور، با بیان اینکه مجلس قوی در کنار دولت قوی، ایران قوی را شکل می دهد، تاکید کرد: مجلس قوی نیازمند پشتوانه قوی مردمی است.

سید محمد حسینی امروز، 26 بهمن ماه در شورای مسکن استان گیلان، تمجید رهبر انقلاب از اقدامات دولت سیزدهم را مدال افتخار دانست و اظهار کرد: رهبری دولت سیزدهم را دولت کار و فعالیت معرفی فرمودند و لذا می طلبد که مدیران دولت نیز روحیه انقلابی و جهادی خودشان را مضاعف کنند.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته حرکت های خوبی آغاز شده و باید در ادامه سرعت بگیرد، افزود: دولت سیزدهم در راستای تقویت سرمایه اجتماعی برنامه های خوبی را در دست اقدام دارد که جلوه آن را در راهپیمایی 22 بهمن امسال مشاهده کردیم.

امیدواریم در انتخابات 11 اسفند نیز شاهد به میدان آمدن این سرمایه اجتماعی باشیم تا علاوه بر کمک به پیشرفت کشور، قدرت بازدارندگی نظام را افزون کند.

معاون پارلمانی و امور مجلس رییس جمهور با اشاره به تحولات کشور و منطقه و جهان، از دشمنی های نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران گفت و تصریح کرد: دشمنان که در 22 بهمن سال جاری سرشکسته و مایوس شده بودند.


برچسب ها: دولت - دولت سیزدهم - ایران قوی - مجلس - سیزدهم - ایران - راهپیمایی 22 بهمن
آخرین اخبار سرویس:

مجلس قوی در کنار دولت قوی، یعنی ایران قوی

مجلس قوی در کنار دولت قوی، یعنی ایران قوی