مطالب مرتبط:
روزنامه نگاران زنجانی به صورت توافقی تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار می گیرند
این افراد تحت پوشش بیمه توافقی قرار گرفتند
داروهای تخصصی و گران با اجرای طرح دارویار تحت پوشش بیمه قرار گرفت
دانشجویان سیستان و بلوچستان تحت پوشش بیمه قرار می گیرند
رشد بیش از 2 هزار درصدی حق بیمه تولیدی در بیمه تعاون
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 15:052024-01-22اقتصادي

پوشش 90 درصدی بیمه ای برای هزینه های درمان ناباروری


مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: بیمه سلامت و بیمه تامین اجتماعی نیز مکلف هستند تا 90 درصد هزینه های ناباروری را تامین کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، فریبا ولی پور عالم ظهر امروز در همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان بروجرد که در فرمانداری برگزار شد، افزود: شهرداری ها تاکنون هیچ گامی برای کمک به طرح جوانی جمعیت برنداشته اند، طبق قانون باید یک سوم فضای عمومی شهر را برای تبلیغات طرح جوانی جمعیت اختصاص دهند.

وی اظهار داشت: هنوز در برخی روستاها و یا مناطقی از شهرها شعارهای کاهش جمعیت بر روی در و دیوار وجود دارد، شهرداری ها و دهیاری ها باید در این راستا اقدام کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: با هماهنگی راه و شهرسازی، اهدای زمین به طرح جوانی جمعیت در شهرستان بروجرد در سال آینده 100 درصد خواهد بود، بروجرد اولین شهرستان لرستان بوده که تاکنون 173 قطعه زمین به متقاضیان اهدا کرده است.

ولی پورعالم فزود: دهیاران به عنوان نمایندگان دولت در روستاها طرح جوانی جمعیت را تبلیغ کنند و قوانین و مشوق های دولتی را برای روستاییان بیان کنند.

وی اظهار داشت: در سال 1401 وضعیت مطلوب ولادت در لرستان 26 هزار 885 بوده است، که 2 هزار 992 تولد نسبت به آمار مطلوب در لرستان کم بوده است.


برچسب ها: استانداری لرستان - بانوان و خانواده - شهرستان بروجرد - بروجرد - امور بانوان - به گزارش خبرگزاری فارس - شهرداری ها و دهیاری ها
آخرین اخبار سرویس:

پوشش 90 درصدی بیمه ای برای هزینه های درمان ناباروری

پوشش 90 درصدی بیمه ای برای هزینه های درمان ناباروری