مطالب مرتبط:
25 درصد نمای ساختمان های پرخطر شهر تهران کامپوزیت حریق زا هستند
کمتر به ضد حریق بودن نمای ساختمان توجه می شود
شهروندان نمای کامپوزیت ساختمان شان را با نمای استاندارد رایگان تعویض کنند
شهروندان نمای کامپوزیت ساختمان شان را با نمای استاندارد رایگان تعویض کنند
تعویض نمای کامپوزیت ساختمان ها برای شهروندان رایگان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 19:552024-01-29سياسي

25 درصد نمای ساختمان های پرخطر کامپوزیت حریق زاست


مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران گفت: چه مرجعی این کامپوزیت را تایید کرده چرا که تنها ویژگی آن شعله وری آن است ما به جد با آن مخالفیم و نباید اجرا شود نزدیک به 25 درصد ساختمان های پرخطر شهر تهران از همین نما هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، مهدی بابایی؛ رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: ساختمان گاندی در سال 88 مجوز تخریب نوسازی را دریافت کرد و در سال 92 عملیات ساختمانی آن به پایان رسید.

سیستم اعلام حریق بیمارستان گاندی غیرفعال بوده است وی ادامه داد: در آن زمان این ساختمان مجهز به سیستم اعلام حریق بوده، اما در زمان حادثه متأسفانه هیچکدام از سیستم ها فعال نبوده است.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: دغدغه اصلی امروز دغدغه اصلی نگهداری و بهره برداری از ساختمان ها است؛ چرا که امروز در زمان صدور جواز تخریب و نوسازی و پایان کار به این موضوع دقت لازم می شود.

حادثه بیمارستان گاندی زیر سایه اهمال مسئولان / ناایمن ها با اخطار های تشریفاتی ایمن نمی شوند وزارتخانه باید لیست مصالح استاندارد را اعلام کند بابایی ضمن اشاره به تصویب طرح دو فوریتی در صحن شورا گفت: شهرداری تهران کمیته نما دارد که در آن رسیدگی می شود و آتش نشانی یکی از اعضای آن است.


برچسب ها: ساختمان - شورای اسلامی شهر تهران - سیستم اعلام حریق - شورای اسلامی شهر - شهر تهران - مدیرعامل سازمان آتش نشانی - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد نمای ساختمان های پرخطر کامپوزیت حریق زاست

25 درصد نمای ساختمان های پرخطر کامپوزیت حریق زاست