مطالب مرتبط:
قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا / پژو 207 در آستانه ثبت یک رکورد
قیمت خودرو امروز سه شنبه 3 بهمن ماه 1402 | این خودرو در آستانه ثبت یک رکورد
سعید دقیقی در آستانه حضور در مس رفسنجان
دقیقی در آستانه قبول هدایت مس رفسنجان
خاوی گالان در آستانه انتقال به رئال سوسیداد از اتلتیکو مادرید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 13:052024-01-23فرهنگي

اسکورسیزی در آستانه چند رکورد اسکاری


مارتین اسکورسیزی که امسال با فیلم «قاتلان ماه کامل» در فصل جوایز سینمایی حضور دارد، شانس ثبت چند رکورد جدید را در تاریخ 96 ساله جوایز سینمایی اسکار پیش رو می بیند.

- مارتین اسکورسیزی که امسال با فیلم قاتلان ماه کامل در فصل جوایز سینمایی حضور دارد، شانس ثبت چند رکورد جدید را در تاریخ 96 ساله جوایز سینمایی اسکار پیش رو می بیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مارتین اسکورسیزی امسال برای دومین بار در شش دهه فعالیت حرفه ای خود، واجد شرایط رقابت در اسکار به عنوان نویسنده، کارگردان و تهیه کننده برای یک فیلم واحد است و برخلاف سال 2017 که هر سه نامزدی او برای فیلم سکوت به توفیقی دست نیافت، او امسال در این سه شاخه برای قاتلان ماه کامل شانس بیشتری دارد.

همانطور که می توان حدس زد، بیشتر نامزدی های قبلی او (9 تا از 14 مورد) برای رشته کارگردانی بوده است و امسال نیز بیشترین شانس برای این سینماگر 81 ساله در این رشته متصور است.

نامزدهای نود و ششمین دوره جوایز سینمایی اسکار در حالی امروز (سه شنبه، سوم بهمن) اعلام می شود که اسکورسیزی به احتمال بسیار زیاد برای دهمین بار نامزد جایزه بهترین کارگردانی می شود که او را به مسن ترین مدعی در تاریخ 96 ساله این رشته در 81 سالگی تبدیل می کند و با اختلاف حدود 20 ماه از رکورددار کنونی جان هیوستون عبور می کند که در سال 1986 در سن 79 سا


برچسب ها: جوایز سینمایی - مارتین اسکورسیزی - قاتلان ماه کامل - اسکورسیزی - جوایز سینمایی اسکار - فصل جوایز سینمایی - سینمایی
آخرین اخبار سرویس:

اسکورسیزی در آستانه چند رکورد اسکاری

اسکورسیزی در آستانه چند رکورد اسکاری