مطالب مرتبط:
تاریخ برگزاری نمایشگاه های بهاره
تاریخ برگزاری نمایشگاه بهاره اعلام شد
جزییات نمایشگاه بهاره در تهران اعلام شد/ عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه
برپایی نمایشگاه های بهاره از 15 اسفند در 5 نقطه تهران
برپایی نمایشگاه های بهاره از 15 اسفند در 5 نقطه تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 14:252024-01-30اقتصادي

برگزاری نمایشگاه بهاره در 5 نقطه تهران


رییس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه در سال جاری نمایشگاه ها ی بهاره در 5 نقطه تهران برپا می شود، گفت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه بین 20 تا 60 درصد تخفیف خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حمیدرضا رستگار امروز در نشست خبری نمایشگاه های عرضه مستقیم کالای بهاره و ضیافت ماه رمضان گفت: براساس قانون نظام صنفی توزیع کالا به صورت مستقیم در اختیار اصناف است و تجربه نشان داده که هر زمان مسیر اصلی توزیع کالا که قانون مشخص کرده تغییر کند، متضرر اصلی آن جامعه و به عبارتی مصرف کنندگان است، لذا نمایشگاه ها فرصتی برای تولید کنندگان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان است و هدف از برپایی این نمایشگاهها عرضه کالای با کیفیت و با نازل ترین قیمت است.

  رییس اتاق اصناف تهران بیان داشت: طی جلساتی که توسط اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی و وزارت صمت برگزار شد مقرر شد تا رویداد برگزاری نمایشگاه های بهاره به بهترین شکل انجام شود و لذا در سال جاری نمایشگاه عید تا عید (عید نوروز و عید رمضان) از 15 لغایت 25 اسفند در 5 نقطه تهران (شرق، غرب، جنوب، مرکز و شمال) برگزار می شود.

وی بیان داشت: دغدغه ما این است که خارج از روند قانونی افرادی برای برپایی نمایشگاه ها بهاره ورود می کنند که اساسا قانون هیچ مسئولیتی را بر عهده آنها نگذاشته است.


برچسب ها: نمایشگاه - رییس اتاق اصناف تهران - برگزاری نمایشگاه - اتاق اصناف تهران - اتاق اصناف - رییس اتاق اصناف - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه بهاره در 5 نقطه تهران

برگزاری نمایشگاه بهاره در 5 نقطه تهران