مطالب مرتبط:
راهپیمایی محکومیت جنون آدمکشی رژیم غاصب صهیونیستی در رفح
حقه آمریکایی؛ واکنش کرملین به ادعای فضایی آمریکا
فیلم/ کُری خوانی تیلور آمریکایی برای حسن یزدانی
تحریم سه فرد و چهار نهاد به دلیل انتقال فناوری پیچیده آمریکایی به ایران
ویدئو| ویدئو تلخ و سنگین جادوگر آمریکایی برای حسن یزدانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 09:052024-02-16بين الملل

نقشه آمریکایی-صهیونیستی برای رفح


حسن هانی زاده، کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه هدف نتانیاهو اجرای نقشه صهیونیستی-آمریکایی اخراج اهالی غزه و رفح است، گفت: رژیم صهیونیستی قصد دارد مردم رفح را به کوچ اجباری به کشورهای اطراف و کرانه باختری مجبور کند.

- تردیدی نیست این روند برگرفته از نقشه ای است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قبل با رییس جمهور آمریکا برای اخراج اهالی غزه مطرح کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از راهبرد معاصر ؛ با وجود مخالفت های جدی جامعه جهانی و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی در زمینه حمله این رژیم به رفح، ارتش این رژیم دوشنبه اعلام کرد، موجی از حملات هوایی را علیه اهداف مهم گروه حماس در رفح، جنوبی ترین شهر نوار غزه انجام داده است.

تصاویر منتشر شده از رفح در شبکه های اجتماعی نشان دهنده وارد شدن آسیب های جدی به مناطق مسکونی و زیرساخت های این شهر و شهادت تعداد زیادی از ساکنان است که عمده آنها زنان و کودکان هستند.

جو بایدن، رییس جمهور آمریکا روز یکشنبه در تماس تلفنی چالشی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد، عملیات نظامی در رفح نباید بدون برنامه ای معتبر و قابل اجرا برای تضمین امنیت و حمایت از 1 میلیون آواره فلسطینی پناه گرفته در این منطقه باشد.


برچسب ها: صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - نخست وزیر رژیم صهیونیستی - کارشناس مسائل بین الملل - رژیم - آمریکا - رییس جمهور آمریکا
آخرین اخبار سرویس:

نقشه آمریکایی-صهیونیستی برای رفح

نقشه آمریکایی-صهیونیستی برای رفح