مطالب مرتبط:
تبریز میزبان مسابقات جهانی کشتی پهلوانی
میزبانی تبریز از 12 کشور خارجی در مسابقات جهانی کشتی پهلوانی
ورزشگاه آزتک مکزیکوسیتی میزبان دیدار افتتاحیه جام جهانی 2026
مت لایف نیوجرسی، میزبان فینال جام جهانی 2026 / عکس
جزییات برگزاری جام جهانی 2026 رسماً اعلام شد/ از تاریخ مسابقات تا ورزشگاه افتتاحیه و فینال جام جهانی در 3 کشور آمریکای شمالی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 11:012024-02-05ورزشي

تبریز میزبان مسابقات جهانی کشتی پهلوانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حبیب ستوده نژاد در خصوص برگزاری این رویداد بزرگ جهانی گفت: مسابقات جهانی کشتی جام فجر در روزهای های نوزدهم و بیستم بهمن ماه سال جاری به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می شود که در این رویداد جهانی 14 تیم داخلی و خارجی حضور خواهند داشت.

وی در ادامه افزود: 95  ورزشکار و کادر فنی از کشورهای گرجستان، ازبکستان، آذربایجان، روسیه، ترکیه، جمهوری خود مختار آکجارا گرجستان، مولداوی، هندوستان، رومانی، افغانستان، تاجیکستان، پاکستان و تیم های ملی ایران الف و ب در این مسابقات حضور و با هم به رقابت خواهند پرداخت.

ستوده نژاد خاطرنشان کرد: در این رقابت ها مهمانان ویژه ای همچون دکتر هاشمی وزیر محترم ورزش و جوانان، دکتر اسبقیان معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سردار باران چشمه رییس فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه ای و مهمانان خارجی همچون ابراهیم اوستک رییس شاخه کشتی سنتی اتحادیه جهانی کشتی و رییس فدراسیون کشتی پهلوانی ترکیه و جمعی از مسئولین استانی و کشوری حضور خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در پایان تصریح کرد: این رقابت ها در شش وزن دنبال می شود و در پایان بازوبند پهلوانی توسط وزیر محترم ورزش و جوانان به بازوی قهرمان این مسابقات بسته می شود.


برچسب ها: مسابقات جهانی کشتی - مسابقات جهانی - مسابقات جهانی کشتی پهلوانی - ورزش پهلوانی و زورخانه ای - مسابقات - به گزارش خبرگزاری فارس - جهانی
آخرین اخبار سرویس:

تبریز میزبان مسابقات جهانی کشتی پهلوانی

تبریز میزبان مسابقات جهانی کشتی پهلوانی