مطالب مرتبط:
مجوز مجلس به شهرداری ها برای انتشار 30 همت اوراق مالی- اسلامی
شهرداری ها مجاز به انتشار 12 همت اوراق مشارکت شدند
نتایج رتبه بندی پژوهشگاه های کشور اعلام شد
رتبه ایران در شاخص حکمرانی 181 از میان 202 کشور است/ هزینه معیشت یک خانواده 3 نفره 45 میلیون تومان است/ اقتصادمان طوری است که انگار در وضعیت جنگی هستیم!
انتشار راهنمای دریافت مجوز تأسیس و فعال سازی خدمات کودکستانی برای نهادهای دولتی و غیردولتی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 11:102024-01-22اقتصادي

شهرداری کرج رتبه سوم مجوز انتشار اوراق مشارکت کشور را کسب کرد


شهردار کرج از کسب رتبه سوم این نهاد در مجوز انتشار اوراق مشارکت شهرداری های کشور خبر داد و گفت: تحقق این مهم، افتخاری بی سابقه در حوزه تامین منابع مالی شهر کرج به شمار می رود.

- مهرداد کیانی، شهردار کرج، امروز در در گفت وگو با خبرنگار فارس از کرج، گفت: بر اساس بند (د) تبصره (5) قانون بودجه سال 1402 کل کشور، مجوز انتشار مالی شهرداری های کشور، با تضمین 50 درصد اصل و سود آن از سوی دولت، توسط وزیر کشور امضا شد.

شهردار کرج ادامه داد: بر این اساس مجموعا 20 هزار میلیارد ریال مجوز انتشار اوراق مالی با تضمین 50 درصدی اصل و سود آن توسط دولت برای شهرداری کرج صادر شد که بر این اساس 15 هزار میلیارد ریال آن در حوزه قطارشهری و 5 هزار میلیارد ریال آن در حوزه توسعه ناوگان اتوبوسرانی شهری کرج تخصیص یافته است.

به گفته کیانی مجموع اوراق مالی تخصیص یافته سال گذشته شهرداری کرج توسط وزارت کشور، 6 هزار میلیارد بوده که در سال جاری با رشد 233 درصدی به 20 هزار میلیارد افزایش یافته است.

شهردار کرج در تشریح فعالیت های مدیریت شهری در حوزه تامین منابع مالی شهر گفت: برنامه ریزی مناسب، تدوین طرح های توجیهی فنی و اقتصادی، پیشرفت برنامه های توسعه حمل و نقل عمومی، پیگیری مستمر فعالیت ها و اجرای برنامه های تحولی در تامین منابع مالی، موجب رشد هدفمند این حوزه شده است.


برچسب ها: شهردار - شهرداری - شهرداری کرج - شهردار کرج - انتشار - اوراق مشارکت - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرج رتبه سوم مجوز انتشار اوراق مشارکت کشور را کسب کرد

شهرداری کرج رتبه سوم مجوز انتشار اوراق مشارکت کشور را کسب کرد