مطالب مرتبط:
ادوات حفاری غیرمجاز در قروه کشف و ضبط شد
کشف بیش از 6 هزار قرص غیرمجاز در نیشابور
وضعیت منابع آبی سیستان مطلوب نیست/ کشف 45 فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در نیمروز  
فروشنده موادمحترقه غیرمجاز در کاشان دستگیرشد / کشف 12 هزار عدد مواد محترقه غیرمجاز
کشف 3247 قبضه سلاح غیرمجاز در استان کرمان/ لزوم مجازات بازدارنده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 13:402024-02-18حوادث

کشف و ضبط ادوات حفاری غیرمجاز در قروه


فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه حفاری انجام شده به عرض 2 متر و عمق یک متر و نیم بود، اضافه کرد: - در این عملیات یک دستگاه موتور برق، سه عدد کلنگ کوچک حفاری و یک دستگاه فرغون کشف و ضبط و تحویل اداره میراث فرهنگی قروه داده شد.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: دستگاه ادوات حفاری غیرمجاز در شهرستان قروه کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سرهنگ محمدرضا زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: برابر گزارش واصله به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان قروه، مبنی بر حفاری غیرمجاز در تپه فرهادتاش روستای داشبلاغ از توابع این شهرستان، بررسی ها و تحقیقات در دستورکار قرار گرفت.

وی افزود: پرسنل این یگان پس از هماهنگی با دادستان قروه و همکاری اداره اطلاعات نیروی انتظامی در محل جرم حضور یافته و از نزدیک در جریان حفاری انجام شده قرار گرفتند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان با بیان اینکه حفاری انجام شده به عرض 2 متر و عمق یک متر و نیم بود، اضافه کرد: در این عملیات یک دستگاه موتور برق، سه عدد کلنگ کوچک حفاری و یک دستگاه فرغون کشف و ضبط و تحویل اداره میراث فرهنگی قروه داده شد.


برچسب ها: گردشگری و صنایع دستی - میراث فرهنگی - حفاری غیرمجاز - فرمانده یگان حفاظت - اداره میراث فرهنگی - صنایع دستی - اداره
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط ادوات حفاری غیرمجاز در قروه

کشف و ضبط ادوات حفاری غیرمجاز در قروه