مطالب مرتبط:
دولت خریدار انحصاری محصول یک کارخانه معدنی در آرادان شد
اثرگذاری کار میدانی دولت /خرید انحصاری محصول کارخانه ای در سمنان
معاون رییس جمهور کارخانه سولفات پتاسیم را در آرادان افتتاح کرد
افتتاح کارخانه تولید سولفات پتاسیم در شهرستان آرادان
افتتاح کارخانه تولید سولفات پتاسیم با حضور معاون رییس جمهور در آرادان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 13:162024-02-05سياسي

دولت خریدار انحصاری محصول یک کارخانه معدنی در آرادان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، محسن منصوری، معاون اجرایی رییس جمهور ظهر امروز در آیین افتتاحیه پروژه تولید سولفات پتاسیم شرکت املاح معدنی ایران در شهرستان آرادان اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر سال جاری، ارائه خدمت در نقطه نقطه کشور را شاهدیم و با جهاد، وقت گذاری و تدابیر رییس جمهور، اعضای هیأت دولت، استانداران و مدیران اجرایی، گره از مشکلات جدی کشور باز شده است.

وی عنوان کرد: کار میدانی با نگاه حل مسأله دولت سیزدهم اثرات بسیار مشهودی در عمران و آبادی روستاها و شهرهای کشور داشته است.

معاون اجرایی رییس جمهور خاطرنشان کرد: در حال حاضر در دهه فجر سال 1402 شاهدیم که بالغ بر چهار هزار و 500 میلیارد تومان پروژه عمرانی و اقتصادی در استان سمنان به بهره برداری می رسد.

منصوری بیان کرد: رشد شاخص های اقتصادی بسیار مطلوب، کاهش نرخ بیکاری با تحول چشمگیر و دستاوردهای ارزنده و بهبود شاخص ها در حوزه اجتماعی ازجمله مواردی است که در استان سمنان شاهد آن هستیم.

وی تأکید کرد: کود سولفات پتاسیم از نیازهای ضروری در کشور است که تولید سالانه 40 هزار تُن کود در این شرکت امری ارزنده است.

معاون اجرایی رییس جمهور ادامه داد: ازلحاظ بیولوژیک و امنیت غذایی و در راستای خودکفایی، طرح هایی از این دست اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد که با اجرای این طرح و پر


برچسب ها: معاون اجرایی رییس جمهور - رییس جمهور - معاون اجرایی - به گزارش خبرگزاری فارس - رشد شاخص های اقتصادی - آرادان - ایام الله دهه فجر
آخرین اخبار سرویس:

دولت خریدار انحصاری محصول یک کارخانه معدنی در آرادان شد

دولت خریدار انحصاری محصول یک کارخانه معدنی در آرادان شد