مطالب مرتبط:
افتتاح 23 طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان جرقویه
35 طرح کشاورزی ، خدماتی در شهرستان نجف آباد افتتاح شد
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان عنوان کرد: افتتاح 2 طرح عمرانی ورزشی با حدود 20 میلیارد تومان اعتبار/ افزایش 18 درصدی تعداد ورزشکاران سازمان یافته گیلان
افتتاح یا آغاز ساخت 300 طرح عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر
93 طرح عمرانی در جغتای خراسان رضوی افتتاح یا کلنگ زنی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 14:302024-02-07اقتصادي

طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان فیروزآباد افتتاح شد


در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار فارس، از چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان فیروزآباد بهره برداری به عمل آمد.

- ایسنا/فارس در هفتمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور استاندار فارس، از چند طرح عمرانی و خدماتی در شهرستان فیروزآباد بهره برداری به عمل آمد.

درمانگاه تأمین اجتماعی، دبیرستان خیرساز نیکان کاوه و بهسازی و احداث قطعات یک، 2 و 3 بزرگراه کوار ـ فیروزآباد از جمله این طرح ها است که با اعتباری افزون بر 6 هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

استاندار فارس امروز، 18 بهمن در جریان سفر به شهرستان فیروزآباد، در آیین افتتاح این طرح ها، ضمن گرامیدشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و تبریک دهه مبارک فجر گفت: هر گام که در جهت رفاه، نشاط و آرامش مردم و خدمت صادقانه به آن ها گام برداریم این کار قطعا ادامه راه شهدا و هم جهت و هم راستا با اهداف آن ها است.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به تلاش دشمنان برای ناامید کردن مردم و به ویژه جوانان و ناکارآمد نشان دادن نظام افزود: کسانی که در جایی واسطه می شوند که کاری و پروژه ای به سرعت به نتیجه برسد این اقدام آن ها حرکت کردن در مسیر شهدا است و در مقابل هر یک روز تاخیر در این مسیر آب به آسیاب دشمن ریختن است.


برچسب ها: شهرستان فیروزآباد - فیروزآباد - استاندار فارس - دهه مبارک فجر - بهره برداری - شهرستان - استاندار
آخرین اخبار سرویس:

طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان فیروزآباد افتتاح شد

طرح های عمرانی و خدماتی شهرستان فیروزآباد افتتاح شد