مطالب مرتبط:
18 هزار بیمار مبتلا به سرطان زیر پوشش خدمات حمایتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند
اعلام زمان بندی جشنواره قرآن دانشگاه علوم پزشکی اهواز
اعلام زمان بندی جشنواره قرآن دانشگاه علوم پزشکی البرز
قابلیت تخفیف قبوض برای گروه های حمایتی در سامانه املاک ایجاد شد
تمهیدات دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای نوروز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 بهمن 1402 ساعت 18:152024-02-18پزشكي

سامانه های هوشمند خدمات آموزشی در گروه علوم پزشکی طراحی می شوند


معاون آموزشی وزارت بهداشت از طراحی سامانه رصد تعداد دانشجویان علوم پزشکی در کشور خبر داد و گفت: هوشمند سازی سامانه ها می تواند به اعتباربخشی دانشگاه ها کمک کند.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت از طراحی سامانه رصد تعداد دانشجویان علوم پزشکی در کشور خبر داد و گفت: هوشمند سازی سامانه ها می تواند به اعتباربخشی دانشگاه ها کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل باقری فرد در نشست همفکری با مدیران آموزشی و تحصیلات تکمیلی مرکز خدمات آموزشی پزشکی کلان مناطق، خواستار مشارکت و همکاری دانشگاه ها در شفاف سازی و اصلاح فرآیندهای آموزشی شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت با قدردانی از زحمات مدیران مراکز خدمات آموزشی پزشکی کلان مناطق، گفت: در طول دو سال و نیم گذشته، سعی کردیم تا فرآیندهای آموزشی را اصلاح کنیم.

برخی از موارد را به صورت موردی اصلاح و برخی دیگر را پیشنهاد دادیم تا به قانون تبدیل شود؛ چرا که اصلاح موردی و بخشنامه ای موقتا مشکل را حل می کند در حالی که نگاه ما به سمت آینده است.

وی یکی از مهم ترین مباحث را اصلاح فرآیند و قانون مدار کردن ورود دانشجویان خارج به داخل کشور خواند و یادآور شد: در حال حاضر با مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی مسیر قانونی برای ورود دانشجویان حین تحصیل در خارج به داخل کشور وجود دارد که با شرایط خاص در آزمون صلاحیت امک


برچسب ها: معاون آموزشی وزارت بهداشت - آموزشی - دانشجویان علوم پزشکی - معاون آموزشی - خدمات آموزشی - وزارت بهداشت - سامانه
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های هوشمند خدمات آموزشی در گروه علوم پزشکی طراحی می شوند

سامانه های هوشمند خدمات آموزشی در گروه علوم پزشکی طراحی می شوند