مطالب مرتبط:
تعهدی جدید برای تکاردان
شرایط فروش اعتباری شمش چادرملو در معاملات روز جاری
کاهش اندک قیمت طلای جهانی در معاملات امروز
آمار معاملات انواع ورق در بورس کالا؛ چهارشنبه 4 بهمن ماه 1402
بازگشت تعادل به معاملات پتروپالایشی های بورس/ پالایشگاه تبریز، نفت پارس و نفت پاسارگاد بیشترین افت گروه پالایشی را رقم زدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 بهمن 1402 ساعت 18:402024-01-24اقتصادي

نحوه انجام معاملات تعهدی در نوبیتکس


موقعیت خرید و فروش تعهدی، موقعیتی است که کاربر با قرار دادن مبلغ ریالی یا تتری به عنوان وجه تضمین، از کاربران دیگر که دارایی خود را در استخر مشارکت قرار داده اند، - ، کاربر باید دارایی ریالی یا تتری خود را از کیف پول اسپات به کیف پول تعهدی خود انتقال دهد.

برای این کار کافی است از پنل کاربری تان در نوبیتکس وارد کیف های من شده و روی گزینه انتقال کلیک کنید تا صفحه زیر باز شود.

توجه داشته باشید که برای استفاده از قابلیت معاملات تعهدی، باید تمام شرایط و قوانین این معاملات توسط کاربر مطالعه و پذیرفته شود.

سپس کاربر می تواند در صفحه بازار و در سربرگ معاملات تعهدی، اقدام به خرید یا فروش تعهدی ارز دیجیتال (رمزدارایی) موردنظر خود کند.

بازارهای واجد شرایط برای فعال شدن امکان معاملات تعهدی بر اساس میزان معاملات روزانه و ریسک فعال سازی از سوی نوبیتکس تعیین می شود.

در حال حاضر اکثر بازارهای موجود به ریال و تتر واجد شرایط برای فعال سازی امکان معاملات تعهدی هستند.

بسته به سطح مشارکت و میزان مبادلات هر کوین، به تدریج تمام کوین های موجود در بازار ریالی و تتری نوبیتکس برای استفاده در معاملات تعهدی در دسترس خواهند بود.

برای انجام معامله تعهدی بعد از انتخاب کوین مورد نظر و ضریبی که می خواهید برای معامله داشته باشید، طبق تحلیلتان روی گزینه


برچسب ها: معاملات - فروش تعهدی - دارایی - بازار - کیف پول - انتقال - موقعیت
آخرین اخبار سرویس:

نحوه انجام معاملات تعهدی در نوبیتکس

نحوه انجام معاملات تعهدی در نوبیتکس