مطالب مرتبط:
11 رکورد بیشترین تورم سالانه ثبت شد
شهردار هچیرود مازندران به کارش بازگشت
صرفه جویی سالانه 11.5 میلیارد مترمکعب مصرف سوخت با احداث واحد بخار در نیروگاه های گازی
حضور مِرال در روستای مازندران سوژه شد+فیلم
نرخ افزایش حقوق سالانه کارگران + نظر رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره تصمیم گیری برای افزایش دستمزد کارگران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 11:452024-01-30اقتصادي

سالانه 95 هزار تن آبزی پروری در مازندران انجام می شود


مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه در سطح اداره کل شیلات استان سالانه حدود 8 هزار نفر در تامین بخشی از پروتیین فعالیت می کنند، گفت: میزان کل تولید ما در بخش آبزی پروری سالانه حدود 95 هزار تن با ارزش اقتصادی 7 الی 8 هزار میلیارد تومان است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه در سطح اداره کل شیلات استان سالانه حدود 8 هزار نفر در تامین بخشی از پروتیین فعالیت می کنند، گفت: میزان کل تولید ما در بخش آبزی پروری سالانه حدود 95 هزار تن با ارزش اقتصادی 7 الی 8 هزار میلیارد تومان است.

صنعت شیلات یکی از پویاترین بخش های کشاورزی است و ضریب رشد 8 درصدی شیلات کشور نسبت به ضریب رشد کمتر از 4درصد در جهان، نشان دهنده ی پویایی در این حوزه است.

نقش شیلات در تامین قسمتی از پروتیین با ارزش جامعه و حصول منابع ارزی و درآمد ملی بر هیچ کسی پوشیده نیست و صنعت شیلات می تواند نقش بسیار مهمی در درآمدزایی، اشتغال و تامین نیازهای پروتیینی مردم داشته باشد.

با توجه به ایجاد زیرساخت های مناسب در حوزه شیلاتی، جمهوری اسلامی ایران ظرفیت چند برابری تولید آبزیان و عرضه آنها با قیمت مناسب به بازار را دارد.

نقش آفرینی مازندران در کریدور شمال - جنوب و دسترسی به کشورهای حاشیه دریای خزر و اوراسیا این استان را در اجرای سیاست های اقتصاد دریا محور به عنوان ق


برچسب ها: مدیرکل شیلات مازندران - شیلات - مازندران - سالانه - آبزی پروری - هزار - میلیارد تومان
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 95 هزار تن آبزی پروری در مازندران انجام می شود

سالانه 95 هزار تن آبزی پروری در مازندران انجام می شود