مطالب مرتبط:
رهبر انقلاب: حمایت دولت و مسئولیت پذیری بخش خصوصی زمینه ساز بهبود اوضاع کشور است / رشد نقدینگی باید متوقف شود
رهبر انقلاب: نظارت دولت بر بخش خصوصی قابل اغماض نیست
مسئولیت های دولت و بخش خصوصی برای پیشرفت اقتصادی/ پیشرفت چشمگیر ایران با حمایت صحیح از بخش خصوصی
رهبر انقلاب: بنگاه های بخش خصوصی تولیدی کشور ما رشد چشمگیری داشتند
رهبر انقلاب : نظارت دولت بر بخش خصوصی حتمی است اما دخالت را نفی می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 19:502024-01-30اقتصادي

دولت بخش بزرگی از مشکلات کشور را ساماندهی کرده است


رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به مشکلات مختلف کشور قبل از روی کارآمدن دولت سیزدهم اعلام کرد: خدمات و کارهای بزرگی توسط این دولت طی2 سال گذشته از جمله مهار کرونا و ساماندهی بخش زیادی از امور کشور در شرایط سخت تحریمی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سپهر خلجی، رییس شورای اطلاع رسانی دولت، در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: دولت سیزدهم سال 1400 در شرایط دشوار کرونا، تعطیلی مدارس و کسب و کارها، سکان امور کشور را به دست گرفت.

وی با تاکید براینکه باید نگاه عادلانه به اقدامات و خدمات این دولت داشت،بیان کرد: کشور تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم بدهی چند هزار میلیارد دلاری داشت، ضمن آنکه تحریم ها، عدم فروش نفت و تحقق نیافتن منابع درآمدی از جمله مشکلات به شمار می رفت.

خلجی با تاکید بر اینکه فعالیت دولت سیزدهم در طول 2 سال گذشته وسیع بوده است، گفت: با این اقدامات موثر دولت با محوریت شخص رییس جمهور کشورمان از مرحله سخت کرونا عبور کرد و ایران جزو کشورهایی بود که سریع تر از این مرحله گذشت.

وی اضافه کرد: با تلاش این دولت همه چیز به شرایط عادی برگشت ؛ شاخص های آماری در حوزه تورمی کاهش یافت هرچند سال گذشته با توطئه بزرگ دشمنان مواجه شدیم؛ هدف دشمن جلوگیری از پیشرفت و به هم ریختن سامان اقتصادی کشور بود و در همان ایام دلار


برچسب ها: دولت سیزدهم - شورای اطلاع رسانی دولت - دولت - شورای اطلاع رسانی - سیزدهم - اطلاع رسانی - به گزارش خبرگزاری فارس
آخرین اخبار سرویس:

دولت بخش بزرگی از مشکلات کشور را ساماندهی کرده است

دولت بخش بزرگی از مشکلات کشور را ساماندهی کرده است