مطالب مرتبط:
استخدام نیروی خدمات در صنایع سنگ آرین در اصفهان
برگزاری کارگاه آموزشی «قوانین و مقررات تأمین اجتماعی» برای کارشناسان حوزه منابع انسانی وزارت علوم
استخدام کارشناس منابع انسانی در تهران
لزوم حضور مردم در 31 اسفند بهمن/ حضور حداکثری انسانی نقشه های دشمن را خنثی می کند
استخدام کارشناس منابع انسانی در آسان تهاتر ایرانیان در محدوده جردن تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 12:252024-02-10اقتصادي

لزوم توانمندسازی نیروی انسانی در صنایع


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم تربیت نیروی ماهر در صنایع و بنگاه های اقتصادی تاکید و آمادگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور جهت توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز بنگاه ها را اعلام کرد.

- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم تربیت نیروی ماهر در صنایع و بنگاه های اقتصادی تاکید و آمادگی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور جهت توانمندسازی نیروی انسانی مورد نیاز بنگاه ها را اعلام کرد.

مهرداد عظیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به امضای تفاهم نامه با معاونت اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه میان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، معاونت توسعه مدیریت و منابع و معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار متعهد شدیم که آموزش ها را به سمت اشتغال هدایت کنیم و به ارائه آموزش های مهارتی منجر به اشتغال بپردازیم تا سهمی از آمار اشتغال را بر عهده بگیریم.

وی افزود: در همین راستا تا تاریخ 10 بهمن ماه امسال تعداد نفرات ثبت شده منجر به اشتغال 26 هزار و 554 نفر، تعداد نفرات در حال گذراندن دوره مهارتی 30 هزار و 225 نفر، تعداد ثبت شدگان در سامانه جست و جوی شغل که در انتظار اشتغال هستند، 854 نفر و تعداد نفرات ثبت شده در سامانه جست و جوی شغل 57 هزار و 633 نفر بوده است.


برچسب ها: سازمان آموزش فنی و حرفه ای - آموزش فنی و حرفه ای - سازمان آموزش فنی - رفاه اجتماعی - نیروی انسانی - فنی و حرفه ای - توانمندسازی
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توانمندسازی نیروی انسانی در صنایع

لزوم توانمندسازی نیروی انسانی در صنایع