مطالب مرتبط:
دستگیری عاملان تیراندازی در زاهدان
شناسایی و دستگیری عاملین تیراندازی در محله فیضیه اردبیل
عاملان تیراندازی در اردبیل دستگیر شدند
دستگیری عاملان نزاع و درگیری در میانه
تک تیراندازی که چوپان شد!+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 08:252024-02-01حوادث

دستگیری عاملان تیراندازی در زاهدان


فرمانده انتظامی زاهدان از دستگیری عاملان تیراندازی و مجروحیت 4 شهروند زاهدانی در اقدام عملیاتی پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: یک قبضه سلاح شکاری با مهمات مربوطه از متهمان پرونده نیز کشف شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده انتظامی زاهدان از دستگیری عاملان تیراندازی و مجروحیت 4 شهروند زاهدانی در اقدام عملیاتی پلیس این شهرستان خبر داد و گفت: یک قبضه سلاح شکاری با مهمات مربوطه از متهمان پرونده نیز کشف شد.

سرهنگ شاهپور فلاحی امروز پنجشنبه(12 بهمن) در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: همزمان با اعلام وقوع یک فقره تیراندازی و مجروحیت چهار شهروند زاهدانی در سطح یکی از مناطق مسکونی شهر زاهدان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی گفت: سه نفر از افراد شرور سابقه دار شهر که به قصد شرارت و ناامنی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان می کردند در کمتر از 24 ساعت توسط ماموران انتظامی شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی زاهدان از توقیف یک دستگاه خودروی پژو پلاک مخدوش و کشف یک قبضه سلاح وینچستر با سه فشنگ مربوطه از متهمان پرونده خبر داد و گفت: مجرمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها: تیراندازی - زاهدان - فرمانده انتظامی - شهروند - دستگیری - سلاح شکاری - عاملان
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عاملان تیراندازی در زاهدان

دستگیری عاملان تیراندازی در زاهدان