مطالب مرتبط:
تسهیلات جدید معاونت علمی، پشتوانه قدرتمند دانش بنیان ها در رقابت با شرکت های خارجی
عقد قرارداد بین المللی شرکت دانش بنیان استان همدان
ورود دانش بنیان های ایرانی به حوزه رقابت با شرکت های خارجی؛ تسهیلات ویژه معاونت علمی برای این هدف
5 شرکت دانش بنیان در جمع 100 شرکت برتر ایران 
فعالیت 1400 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 بهمن 1402 ساعت 15:352024-01-22دانش

متولیان کشور باید پشتیبان محققان جوان و شرکت های دانش بنیان باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در مجموعه همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر فلسفه علم و .

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی بر بهره گیری از نظام سلامت مبتنی بر فرهنگ، زیست جهان و سبک زندگی مردم تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در بیست و نهمین جشنواره تحقیقات و فناوری علوم پزشکی رازی در مجموعه همایش های بین المللی رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر فلسفه علم و با بیان اینکه ابتنای علم بر عقلانیت است، اظهار کرد: علم و دانش مبتنی بر عقلانیت است، فرق انسان و حیوان در داشتن آگاهی و نداشتن آگاهی نیست، علم حیوان، غریزی است، اما علم انسان، عقلانی است، علمی که مبتنی بر چهار عقل نظری، عملی، معاش و معاد باشد قرآن آن را به حکمت تعبیر می کند.

علم و فناوری با فرهنگ در هم تنیدگی دارد، امروزه صنایعی مانند پزشکی و صنایع خودروسازی هم با علم و فناوری پیوند دارند و هم با فرهنگ.


برچسب ها: شورای عالی انقلاب فرهنگی - شورای عالی انقلاب - علوم پزشکی - دانشگاه علوم پزشکی ایران - تحقیقات و فناوری - انقلاب فرهنگی - عبدالحسین خسروپناه
آخرین اخبار سرویس:

متولیان کشور باید پشتیبان محققان جوان و شرکت های دانش بنیان باشند

متولیان کشور باید پشتیبان محققان جوان و شرکت های دانش بنیان باشند