مطالب مرتبط:
دبیر جشنواره فیلم فجر: برنامه ریزی ویژه برای اکران مخصوص دانش آموزان خواهیم داشت/ همزمان در سی استان شاهد اکران آثار خواهیم بود
رسانه ها برای پوشش هرچه بهتر برنامه های دهه فجر استان یزد همت کنند +فیلم
وزیر فرهنگ در دبیرخانه جشنواره فیلم فجر حضور یافت
وزیر فرهنگ در دبیرخانه جشنواره فیلم فجر حضور یافت + فیلم
16 اثر جشنواره فیلم فجر در استان زنجان اکران می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 13:252024-01-30فرهنگي

برنامه های رادیو برای جشنواره فیلم فجر را بشناسید


شبکه های رادیویی با مستقر شدن در محل برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر (برج میلاد) به پوشش این رویداد فرهنگی می پردازند.

- شبکه های رادیویی با مستقر شدن در محل برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر (برج میلاد) به پوشش این رویداد فرهنگی می پردازند.

باغ هنر از رادیو ایران به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، برنامه باغ هنر رادیو ایران از پنجشنبه 12 بهمن ساعت 16 به پوشش خبری و حاشیه های جشنواره فیلم فجر اختصاص دارد.

در این برنامه هر روز با حضور کارشناسان و عوامل، فیلم های اکران شده هر روز نقد و بررسی خواهند شد و گزارشگران برنامه، نظرات مردم و مهمانان را در خصوص فیلم های اکران شده و برگزاری این جشنواره جویا می شوند.

رادیویی ها با برداشت 42 میزبان سینمایی ها برداشت 42 عنوان ویژه برنامه رادیو فرهنگ برای پوشش رویدادهای جشنواره فیلم فجر است.

این برنامه از 12 بهمن از ساعت 16 و 40 دقیقه به صورت زنده و تصویری به همت گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ از محل برگزاری جشنواره فیلم فجر تقدیم علاقه مندان برنامه های سینمایی می شود.

برداشت 42 علاوه بر آنتن رادیو فرهنگ موج اف ام ردیف106 مگاهرتز، در پایگاه اطلاع رسانی این شبکه و ایران صدا پخش تصویری خواهد شد.


برچسب ها: جشنواره فیلم فجر - جشنواره فیلم - جشنواره - فیلم فجر - برنامه - رادیو - شبکه های رادیویی
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های رادیو برای جشنواره فیلم فجر را بشناسید

برنامه های رادیو برای جشنواره فیلم فجر را بشناسید