مطالب مرتبط:
بازی نخ نمای آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان غزه
قدردانی مخبر از ابتکار عمل آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی در دادگاه بین المللی کیفری
ایران با کمک محور مقاومت قادر خواهد بود که پاسخ کوبنده ای به رژیم صهیونیستی بدهد/ اسراییل بزودی دست از ترور و ماجراجویی خواهد کشید
امیرعبداللهیان: برای کمک به عراق و سوریه، خون بهترین مستشاران نظامی خود را داده ایم/ همکاری آمریکا با اراذلی مانند نتانیاهو ریشه ناامنی در منطقه است
حمایت نامحدود آمریکا از رژیم اسراییل در حمله به ملت فلسطین را محکوم می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 11:002024-01-21سياسي

چمران: کمک رسانی انگلیس و آمریکا به رژیم صهیونیستی به دور از قوانین بین المللی است


رییس شورای شهر تهران امروز در دویست و دهمین جلسه شورای شهر اسلامی گفت: کمک رسانی انگلیس و آمریکا به دور از قانون بین المللی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ مهدی چمران رییس شورای شهر تهران امروز در دویست و دهمین جلسه شورای شهر تهران ضمن تسلیت در خصوص سالگرد شهدای آتش نشانی در پی آتش سوزی ساختمان پلاسکو، در راستای بمب گذاری در شهر دمشق گفت: روز گذشته شاهد حادثه بمب گذاری دمشق و جنایت جدیدی از اسراییل بودیم که به مقام معظم رهبری و سپاه پاسداران و خانواده شهید این بزرگواران تسلیت عرض می گوییم و ما می دانیم که این جنایات بی پاسخ نخواهد ماند.

رییس شورای شهر ادامه داد: حجم تخریب و آسیب ها بسیار بوده و ما این عمل وحشیانه را محکوم می کنیم و سپاه پاسداران باید با برنامه ریزی دقیق و منطقی انتقام خون شهدای عزیز را بگیرد.

چمران گفت: بمب باران غزه ادامه دارد و هر روز تعدادی از مردم مقاوم غزه و فلسطین به شهادت می رسد و همچنان حمایت های آمریکا ادامه دارد که به طور کلی در صحنه بین المللی بی پاسخ نخواهد ماند.

وی در پایان تصریح کرد: به مردم مقاوم و شجاع یمن هم درود می فرستیم که برنامه جلوگیری از کمک رسانی به اسراییل را ادامه می دهند و انگلیس و آمریکا به دور از قانون بین المللی جان این شهدا را پایمال می کنند.


برچسب ها: شورای شهر - شورای شهر تهران - رییس شورای شهر - رییس شورای شهر تهران - انگلیس و آمریکا - جلسه شورای شهر - شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

چمران: کمک رسانی انگلیس و آمریکا به رژیم صهیونیستی به دور از قوانین بین المللی است

چمران: کمک رسانی انگلیس و آمریکا به رژیم صهیونیستی به دور از قوانین بین المللی است