مطالب مرتبط:
انقلاب اسلامی استقلال عزت آفرین را برای ملت به ثمر رساند
امام جمعه قرچک: شکوفایی روستاها از برکات انقلاب اسلامی است
انقلاب اسلامی استقلال عزت آفرین را برای ملت به ثمر رساند
دهه فجر از مصادیق ایام الله است / انقلاب اسلامی؛ تغییر گفتمان وابستگی به استقلال
فیلم| برکات انقلاب اسلامی از دیدگاه علمای شیعه و سنی گلستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 15:152024-02-02سياسي

استقلال از مهمترین برکات انقلاب است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه انقلاب اسلامی را انقلابی الهی و معنوی خواند که استقلال از مهمترین برکات آن برای ما بوده است.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه انقلاب اسلامی را انقلابی الهی و معنوی خواند که استقلال از مهمترین برکات آن برای ما بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های نماز جمعه امروز (13 بهمن) کرمانشاه ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، از انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی اسلامی، الهی و معنوی یاد کرد که با اتکا به پروردگار و در ادامه راه انبیا و اولیا صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که در انقلاب پای کار بودند در راه خدا به میدان آمدند، افزود: این انقلاب طی 45 سال گذشته برکات معنوی، مادی و عمرانی فراوانی برای ما به همراه داشته است.

خطیب جمعه کرمانشاه استقلال را یکی از برکات غیر قابل قیمت گذاری انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: در دوران پهلوی از نظر صنعتی، اقتصادی، سیاسی، امنیتی و خصوصا دفاعی و نظامی کاملا وابسته بودیم و بیشتر امور در دست مستشاران خارجی بود.

غفوری افزود: امروز به برکت انقلاب به چنان استقلالی رسیده ایم که نه تنها نیاز خود را تامین می کنیم، بلکه مشتری ها صف کشیده اند از ما موشک و پهباد بخرند و برای آنها ماهواره به هوا پرتاب کنیم.


برچسب ها: انقلاب - نماینده ولی فقیه در استان - کرمانشاه - انقلاب اسلامی - امام جمعه کرمانشاه - نماینده ولی فقیه - استقلال
آخرین اخبار سرویس:

استقلال از مهمترین برکات انقلاب است

استقلال از مهمترین برکات انقلاب است