مطالب مرتبط:
643 شعبه أخذ رأی در حوزه مرکزی هرمزگان آماده انتخابات شد + فیلم
مردم را برای حضور در پای صندوق های رأی تشویق کنیم
تدارک 1380 شعبه اخذ رأی در 11 اسفند/ 6000 ناظر بر انتخابات نظارت می کنند
مردم را برای حضور در پای صندوق های رأی تشویق کنیم
سردار فدا: حضور مردم در پای صندوق های رأی دفاع از ارزش های اسلامی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-16سياسي

برای رأی دادن اطرافیان نامزدها را هم رصد کنید


امام جمعه کرج با اشاره به آماده شدن مقدمات انتخابات، به مردم توصیه کرد برای انتخاب، سوابق کاری نامزدها و اطرافیان آن ها را رصد کنند و اگر افراد رانت خوار و سابقه دار پشت سر فردی هست به او رأی ندهند.

- ایسنا/البرز امام جمعه کرج با اشاره به آماده شدن مقدمات انتخابات، به مردم توصیه کرد برای انتخاب، سوابق کاری نامزدها و اطرافیان آن ها را رصد کنند و اگر افراد رانت خوار و سابقه دار پشت سر فردی هست به او رأی ندهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه امروز، 27 بهمن ماه کرج با قدردانی از حضور مردم البرز در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و با بیان اینکه حضور حماسی مردم بار دیگر شگفتی آفرید و دشمنان اسلام را مایوس کرد: حضور نوجوانان دهه های 80 و 90 و سایر قشرها در این راهپیمایی عظیم نشان داد که ریشه انقلاب اسلامی عمیق تر از تصور دشمنان است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به حضور بانوان با عقاید و پوشش های مختلف، گفت: این حضور نشان داد که مردم انقلابی ایران با بصیرت و دشمن شناس هستند.

وی افزود: مردم حتی اگر از مسئولان گلایه داشته باشند اما در مسیری که برای آینده کشور انتخاب کرده اند سست نمی شوند و با قدرت اصل انقلاب را حفظ می کنند و در عرصه انتخابات هم حماسه خلق خواهند کرد.


برچسب ها: امام جمعه کرج - حسینی همدانی - راهپیمایی یوم الله 22 بهمن - نامزدها - آیت الله حسینی همدانی - راهپیمایی - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

برای رأی دادن اطرافیان نامزدها را هم رصد کنید

برای رأی دادن اطرافیان نامزدها را هم رصد کنید