مطالب مرتبط:
روزنامه نگاران انقلابی تقدیر می شوند
روزنامه نگاران انقلابی تقدیر می شوند
روزنامه نگاران انقلابی تقدیر می شوند/ برگزاری رویداد «قلم مقدس» 14 بهمن در تالار رودکی
روزنامه نگاران تراز انقلاب تجلیل می شوند/ گرامیداشت یاد خبرنگار شهید حادثه کرمان
شاگرد ممتازان مبارز انقلابی بیرجندی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 17:152024-01-30فرهنگي

روزنامه نگاران انقلابی تقدیر می شوند


دبیر دومین رویداد «جایزه قلم مقدس» گفت: رویداد «جایزه قلم مقدس» نماد روزنامه نگار تراز انقلاب اسلامی به همت معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز شنبه 14 بهمن ماه 1402 در تالار رودکی برگزار و از روزنامه نگاران انقلابی تقدیر خواهد شد.

-    به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست خبری رویداد جایزه قلم مقدس ، نماد روزنامه نگار تراز انقلاب اسلامی به همت معاونت امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز سه شنبه 10 بهمن ماه با حضور علی اکبر اشعری دبیر و ایرج سبقتی عضو هیات انتخاب در معاونت امور رسانه ای وزارت ارشاد برگزار شد.

علی اکبر اشعری، دبیر دومین رویداد جایزه قلم مقدس ، در ابتدای نشست خبری این رویداد اظهار کرد: نمایشگاه مطبوعات 30 سال پیش راه اندازی شد و خوشحالیم که حالا یک کار جدید در حوزه رسانه شکل گرفته است.

پس از شکل گیری انقلاب اسلامی در تلاش بودیم که در عرصه های مختلف ترازهایی را تعیین کنیم و هم اکنون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش دارد با تعیین شاخص هایی، سعی کند کسانی را که در مسیر این شاخص ها عمل می کنند را به جامعه معرفی و از آن ها تقدیر کند تا این افراد به عنوان الگوهای حرفه ای به جامعه مطبوعاتی معرفی شوند.


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - روزنامه نگار - رسانه ای و - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

روزنامه نگاران انقلابی تقدیر می شوند

روزنامه نگاران انقلابی تقدیر می شوند