مطالب مرتبط:
52 کیلوگرم حشیش از منزلی در رشت کشف شد
افزون بر 17 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در گذرگاه مرزی دوغارون کشف شد
افزایش 40 مگاولتی ظرفیت فوق توزیع پست رشت شمالی تا پایان سال
اصالت عمارت بلدیه رشت حفظ گردد
کشف اتفاقی مرموزترین گورستان جهان + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 بهمن 1402 ساعت 15:402024-01-21حوادث

کشف 52 کیلوگرم حشیش در رشت


فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف 52 کیلوگرم مواد روانگردان از نوع حشیش در بازرسی از منزل وی در شهرستان رشت خبر داد.

- ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر و کشف 52 کیلوگرم مواد روانگردان از نوع حشیش در بازرسی از منزل وی در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز اول بهمن در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه سال ها است که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرائم، ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی با اشاره به اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و آدرس محل سکونت این فرد را در شهرستان رشت مورد شناسایی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه با هماهنگی قضایی ماموران انتظامی به محل سکونت این فرد اعزام و 52 کیلوگرم ماده روانگردان از نوع حشیش در بازرسی از این مکان کشف شد، ب


برچسب ها: موادمخدر - فرمانده انتظامی - مواد - مواد روانگردان - شهرستان رشت - قاچاقچی - کیلوگرم
آخرین اخبار سرویس:

کشف 52 کیلوگرم حشیش در رشت

کشف 52 کیلوگرم حشیش در رشت