مطالب مرتبط:
مردم با شرکت در انتخابات، همراهی خود را با نظام نشان می دهند
حضور مردم در پای صندوق های رای فشارهای حداکثری دشمن را کم خواهد کرد
رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه: انتخابات نشان دهنده این است که نظام با خواست و اراده مردم ایجاد شده است و تداوم می یابد
«رأی مردم» برای نظام جمهوری اسلامی ایران «حجت» است
بزرگترین سرمایه نظام، حضور مردم و مشارکت آنان در انتخابات است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 بهمن 1402 ساعت 15:002024-02-01سياسي

دشمنی های دشمن به خاطر همراهی مردم با نظام است


ماندگاری انقلاب اسلامی با وجود تمام دشمنی های دشمن به خاطر همراهی مردم است، چراکه حضور آنها امنیت ساز و برطرف کننده نقشه دشمنان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با استاندار و مدیران استان در دفتر نماینده ولی فقیه با بیان اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر الگوی مردم محور و مردم پایه شکل گرفت، اظهار کرد: اگر شرایط فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی کشور در دوران پهلوی مساعد بود، چگونه می شود اکثریت ملت برای آنکه آن نظام را سرنگون کنند، قیام کنند و شهید بدهند؟.

وی افزود: این قیام ملت ایران که ملتی فرهیخته و ریشه دار هستند، نشان دهنده شرایط حاد در عرصه های مختلف در دوران پهلوی است.

امام جمعه همدان با تأکید بر اینکه امام(ره) نقش بی بدیلی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند، یادآور شد: در دهه 30 و 40 خیلی از نهضت ها و سازمان ها برای مبارزه شکل گرفت، اما هیچ کدام مورد اعتماد مردم قرار نگرفتند، اما آن کسی که توانست مردم را به میدان بیاورد و مردم به او اعتماد کردند، امام خمینی(ره) بود.

وی با بیان اینکه پیوند امام و امت عامل پیروزی انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: آنجایی که مردم با اعتقاد قلبی وارد می شوند، شاهد موفقیت ها خواهیم بود و لذا در انقلاب اسلامی نیز حضور مردم، حضوری اعتقادی و قلبی بود.


برچسب ها: انقلاب اسلامی - آیت الله حبیب الله شعبانی - دوران پهلوی - همراهی مردم - به گزارش خبرگزاری فارس - دشمن - پیروزی انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دشمنی های دشمن به خاطر همراهی مردم با نظام است

دشمنی های دشمن به خاطر همراهی مردم با نظام است