مطالب مرتبط:
(ویدئو) حراج فروختن پیراهن کریستیانو رونالدو تا 125 هزار دلار
پخش زنده نوزدهمین دوره حراج تهران در اینستاگرام و سایت آپارات
پیش بینی ها درباره گران ترین اثر حراج تهران درست از آب درمی آید؟
حراج حسینیه روی منبر به عنوان ملک وقفی!
گزارش ایسنا از نوزدهمین دوره از حراج تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 12:152024-01-27اقتصادي

حراج شاهکاری که یک قرن گم شده بود


نقاشی پرتره اثر «گوستاو کلیمت» که نزدیک به یک قرن پیش ناپدید شده بود به قیمت تخمینی 54 میلیون دلار در یک حراجی به فروش گذاشته می شود.

- نقاشی پرتره اثر گوستاو کلیمت که نزدیک به یک قرن پیش ناپدید شده بود به قیمت تخمینی 54 میلیون دلار در یک حراجی به فروش گذاشته می شود.

یه گزاش ایسنا، خانه حراج وین اعلام کرد نقاشی پرتره با عنوان فرئولین لیزر که یکی از آخرین آثار گوستاو کلیمت است به تازگی و پس از حدود 100 سال ناپدید بودن در مجموعه خصوصی یک شهروند اتریشی پیدا شده و پیش بینی می شود تا 54 میلیون دلار به فروش برسد.

خانه حراج وین در بیانیه ای مطبوعاتی در وب سایت خود گفت: کشف دوباره این پرتره، یکی از زیباترین پرتره های آخرین دوره خلاقیت کلیمت، هیجان انگیز است.

تاکنون کارشناسان تنها عکس های سیاه و سفید پرتره را در کاتالوگ های آثار کلیمت دیده بودند که نمی توانست شدت و عمق رنگ آن را نشان دهد و نقاشی با چنین اهمیت و ارزش هنری برای دهه ها در بازار هنر اروپای مرکزی موجود نبوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآرت نیوز، این نقاشی در یک حراجی ویژه در تاریخ 24 آوریل به نمایندگی از صاحبان فعلی و وارثان قانونی خانواده لیزر به نمایش درخواهد آمد.

کاتالوگ های اخیر آثار کلیمت (2007 و 2012) موضوع این نقاشی پرتره را دختری 18 ساله به نام مارگارت کنستانس لیزر (متولد 1899) دختر صنعتگر بز


برچسب ها: گوستاو کلیمت - میلیون دلار - پرتره - نقاشی - حراج - ناپدید - میلیون
آخرین اخبار سرویس:

حراج شاهکاری که یک قرن گم شده بود

حراج شاهکاری که یک قرن گم شده بود