مطالب مرتبط:
مناظره انتخاباتی با کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه
خبرگزاری مجلس شورای اسلامی هک شد
خبرگزاری مجلس شورای اسلامی هک شد
بازداشت یکی از اعضای شورای اسلامی بندر امام خمینی (ره)
فوری/ خبرگزاری مجلس شورای اسلامی هک شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 15:502024-02-13سياسي

یک ظرفیت بزرگ انتخاباتی در باشت به روایت رییس شورای اسلامی


رییس شورای اسلامی باشت به یک ظرفیت بزرگ انتخاباتی در این شهرستان اشاره کرد که می تواند فرصتی بزرگ در راستای انتخابات با مشارکت بالا باشد.

- ایمان کرمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در باشت با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس گفت: پیش بینی ما این است که مشارکت حداکثری در انتخابات امسال در این شهرستان داشته باشیم.

وی با بیان این که مردم شهرستان باشت مردمی سیاسی و بصیرتمند هستند و هرگز با صندوق رای قهر نمی کنند گفت: در طول همه انتخابات های بعد از انقلاب این مشارکت و حضور حماسی بوده است کاندیدای اصلح انتخابات مجلس شورای اسلامی باید دارای ویژگی هایی باشد که از جمله آنها می توان به تجربه حضور در مدیریت، برنامه ریزی و میدان صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و حق طلبی همراه با بصیرت اشاره کرد.

وی دارا بودن تخصص برای جانمایی مؤثر در کمیسیون های مجلس، پتانسیل فهم و حل مطالبات شهری و ملی به صورت توأمان، بصیرت، ولایتمداری و تعلق خاطر عمیق به آرمان های شهدا، اعتقاد قلبی به تکریم مردم و پایبندی به صیانت از آرا را از دیگر ویژگی های کاندیدای اصلح عنوان کرد.

رییس شورای شهرستان و عضو شورای شهر باشت عنوان کرد: همچنین از جمله معیارهای انتخاب اصلح می توان به صبغه قابل اعتماد، تجربه مؤثر، تخصص کارآمد، پاکدستی، مردم مداری و مواضع شفاف اشاره کرد


برچسب ها: انتخابات - شورای اسلامی - انتخابات مجلس - مشارکت حداکثری در انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - اسلامی - شهرستان
آخرین اخبار سرویس:

یک ظرفیت بزرگ انتخاباتی در باشت به روایت رییس شورای اسلامی

یک ظرفیت بزرگ انتخاباتی در باشت به روایت رییس شورای اسلامی