مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 05:302024-01-29ورزشي

دوپینگ؛ معضل جدی جودوکاران پارالمپیکی!


قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته جودو گفت: با توجه به این که دوپینگ یکی از معضلات اساسی برای جودوکاران پارالمپیکی محسوب می شود قبل از مصرف هر مکملی سعی می کنم از فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک تاییدیه دریافت کنم.

- قهرمان پارالمپیک توکیو در رشته جودو گفت: با توجه به این که دوپینگ یکی از معضلات اساسی برای جودوکاران پارالمپیکی محسوب می شود قبل از مصرف هر مکملی سعی می کنم از فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک تاییدیه دریافت کنم.

وحید نوری در گفت وگو با ایسنا، از حضورش در مسابقات گرند پری آلمان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات برای کسب سهمیه پارالمپیک پاریس است اما چون سهمیه را کسب کرده ام این تورنمنت برای من نوعی تدارکات برای ارتقای امتیاز و رنکینگم است.

در حال حاضر از نظر رنکینگ سوم جهان هستم، سعی دارم در آلمان با کسب مدال طلا رنکینگ خود را تا جایگاه اولی ارتقاء دهم تا در پارالمپیک پاریس با قرعه خوبی روبرو شوم.

وی گفت: در پارالمپیک توکیو و بازی های پاراآسیایی هانگژو چین در دسته مثبت 90 کیلوگرم طلا کسب کردم، سعی دارم در پاریس نیز از عنوان قهرمانی خود دفاع کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

نوری درباره حریفان خود گفت: نسبت به حریفانم شناخت کامل دارم، حتی در آلمان نیز 12 جودوکاری که رنکینگ یک تا دوازدهم جهان را دارند حضور خواهند داش


برچسب ها: پارالمپیک - کمیته ملی پارالمپیک - قهرمان پارالمپیک - پارالمپیکی - پارالمپیک پاریس - پارالمپیک توکیو - جودو
آخرین اخبار سرویس:

دوپینگ؛ معضل جدی جودوکاران پارالمپیکی!

دوپینگ؛ معضل جدی جودوکاران پارالمپیکی!