مطالب مرتبط:
آموزش، رکن افزایش بهره وری و ارتقاء رقابت پذیری است
رکورد فرزندآوری سال 1402؛ کمترین تعداد تولد ثبت شد
آموزش، رکن افزایش بهره وری و ارتقاء رقابت پذیری است
دعوت از مردم اصفهان برای حضور در صبحگاه مشترک یگان های نظامی و انتظامی
آموزش، رکن افزایش بهره وری و ارتقاء رقابت پذیری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 16:002024-02-05سياسي

نگرش مردم نسبت به فرزندآوری ارتقاء یافته است


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان گفت: نگرش مردم نسبت به فرزندآوری در مقایسه با ادوار گذشته ارتقاء یافته است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان گفت: نگرش مردم نسبت به فرزندآوری در مقایسه با ادوار گذشته ارتقاء یافته است.

مجید طائف شانزدهم بهمن ماه در دیدار با یک خانواده 10 نفره روستای حشوید ازنا که با حضور حجت الاسلام سپهوند امام جمعه این شهرستان انجام شد، بیان کرد: بر اساس الزاماتی که در قانون جوانی جمعیت داریم برنامه ریزی ویژه ای در استان انجام شده و ما به ازای آن محصولات خوبی هم در اختیار مردم قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه بر اساس توان مجموعه و به ازای فرازها و گذاره هایی که در قانون جوانی جمعیت وجود دارد، برنامه و پروژه تعریف شده است، ادامه داد: ستاد در راستای حمایت از جوانی و افزایش جمعیت از خانواده های سه قلو و بیشتر به صورت ویژه حمایت خواهد کرد.

این مسئول افزایش جمعیت و سلامت را سرلوحه کار بنیاد اعلام کرد و افزود: اقدامات ویژه و متعددی در این زمینه در دست اجرا داریم که یکی از مهم ترین این اقدامات حمایت از فرزندآوری است.

طائف با بیان اینکه طرح ملی حمایت از خانواده های دارای فرزند چندقلو آغاز شده است، اضافه کرد: اهدا کارت هدیه به مادر به تعداد فرزندان، اهدای بسته لبخند مادری به ا


برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام - ستاد اجرایی فرمان - فرمان حضرت امام - فرزندآوری - ستاد اجرایی - لرستان - حضرت امام
آخرین اخبار سرویس:

نگرش مردم نسبت به فرزندآوری ارتقاء یافته است

نگرش مردم نسبت به فرزندآوری ارتقاء یافته است