مطالب مرتبط:
آمریکا همچنان هزینه حمایت از اسراییل را می پردازد / پاسخ واشنگتن به کشته شدن سربازانش در اردن چه خواهد بود؟
مقاومت در منطقه نسبت به حضور تجاوزگرانه آمریکا اقدام می کند
واکنش دولت رییسی به حملات به مواضع آمریکا در منطقه /عراق و یمن خودشان تصمیم گیرنده هستند /انتساب این حملات به ایران مغرضانه است
قدرت و تاثیر مقاومت در منطقه دلیل بروز حمله نظامی آمریکا به یمن است
نمایندگی ایران در سازمان ملل: ایران هیچ ارتباطی با حملات علیه نیرو های آمریکایی در اردن و کشته شدن سه نظامی آمریکایی ندارد / این درگیری میان ارتش آمریکا و گروه های مقاومت در منطقه است که به صورت رفت و برگشت با هم مقابله به مثل می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 18:302024-01-29بين الملل

النجباء: آمریکا از منطقه نرود، باید هزینه سنگینی بپردازد


جنبش مقاومت النجباء عراق با تأکید بر لزوم خروج فوری نظامیان آمریکا از منطقه خاورمیانه، گفت که در غیر این صورت، هر روزی که بگذرد باید هزینه سنگینی پرداخت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش النجباء عراق امروز دوشنبه با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که آمریکا منطقه خاورمیانه را به بازی گرفته است و رییس جمهور آن نمی داند که سربازان بیچاره اش در اراضی سوریه بوده اند یا اردن! .

اشاره النجباء به حمله شب گذشته به مقر نظامیان آمریکایی در پایگاه التنف واقع در سوریه است که به کشته شدن سه نظامی آمریکایی منجر شد.

مسئولان آمریکایی مدعی بودند که این حمله در خاک اردن صورت گرفت، ولی سخنگوی دولت اردن رسما این مسئله را تکذیب کرد و گفت که حمله مذکور در خاک سوریه رخ داده است.

النجباء با اشاره به اینکه آمریکاییها هیچ احترامی برای حاکمیت کشورهای منطقه قائل نیستند، گفت: آمریکا به خاطر زورگویی و استعمارگری، همچنان در حال غارت منابع کشورهاست.

اما آمریکای مغرور و در آستانه سقوط باید بداند که ما از هدف خود دست برنخواهیم داشت و مزدوران و سربازانش از خاک ما خارج خواهند شد .

این جنبش مقاومت خاطر نشان کرد: ما آنچه را می گوییم، انجام می دهیم.


برچسب ها: آمریکا - آمریکایی - منطقه خاورمیانه - نظامیان آمریکا - منطقه - خاورمیانه - نظامیان آمریکایی
آخرین اخبار سرویس:

النجباء: آمریکا از منطقه نرود، باید هزینه سنگینی بپردازد

النجباء: آمریکا از منطقه نرود، باید هزینه سنگینی بپردازد