مطالب مرتبط:
نیروی دریایی ارتش پرچم جمهوری اسلامی را در دنیا برافراشته نگه داشته است
تصاویر / ملاقات مردمی نماینده ولی فقیه در استان همدان با اقشار مختلف مردم
تصاویر / دیدار رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با نماینده ولی فقیه در لرستان
تولید انبوه سلاح های دوربرد پدافند هوایی ارتش به روایت فرمانده ارشد
افتتاح 74 پروژه توزیع نیروی برق استان در دهه فجر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 07:452024-01-31سياسي

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه


امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه سه شنبه 10 بهمن ماه با حجت الاسلام و المسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در دفتر ایشان ملاقات کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه شامگاه سه شنبه 10 بهمن ماه امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ابتدای این دیدار اظهار کرد: خدا را شاکریم که ما را در دوران عزت و سربلندی اسلام و نظام اسلامی قرار داده است.

*دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه وی افزود: دورانی که فرماندهی نیروهای انتظامی و نظامی آن به دست فقیهی جامع الشرایط است.

مرور دستاوردهای نیروی دریایی ارتش امیدواری را نسبت به آینده روشن نظام اسلامی تقویت می کند و حتماً شهدا نیز از اینکه میراثشان به نیکی پاسبانی می شود مسرورند.

در این دیدار امیر دریادار شهرام ایرانی نیز ضمن ارائه گزارش از پیشرفت ها و دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: به لطف خدا نیروی


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - فرمانده نیروی دریایی ارتش - فرمانده نیروی دریایی - نماینده ولی فقیه - ارتش جمهوری اسلامی ایران - نیروی دریایی ارتش - جمهوری اسلامی ایران
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه