مطالب مرتبط:
نخستین شهرک صنعتی غیردولتی کشور در یزد راه اندازی می شود
ایجاد سرای تجاری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در مناطق آزاد مازندران
ساخت و ساز پروژه های عمرانی، اشتغالزایی قابل توجهی به همراه دارد / صنعت ساختمان، 12 درصد سرمایه ثابت کشور را در اختیار دارد
مقررات جدید کویت برای جذب سرمایه گذاران خارجی
افتتاح و آغاز ساخت 20 واحد صنعتی و تولیدی در استان بوشهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 22:502024-01-25اقتصادي

ساخت شهرک صنعتی غیردولتی با سرمایه گذار خارجی در یزد


استاندار یزد از اعلام آمادگی سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در این استان خبر داد و گفت :️ سیاست جدی استان جذب سرمایه گذار خارجی است و در این راستا قرار است شهر صنعتی غیردولتی با سرمایه گذاری خارجی در این استان ساخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، مهران فاطمی ساعاتی پیش در نشست ویژه کارگروه زیربنایی استان یزد با اشاره به اعلام آمادگی سرمایه گذار پاکستانی جهت ساخت شهرک صنعتی غیردولتی در این استان، اظهار کرد: این شهرک، نخستین شهرک صنعتی غیر دولتی با سرمایه گذاری خارجی در سطح کشور محسوب می شود.

وی از شهرک صنعتی غیردولتی به عنوان ابرپروژه سرمایه گذاری خارجی در استان یزد یاد کرد و افزود: حجم سرمایه گذاری این پروژه قریب به 200 میلیون یورو است.

استاندار یزد با بیان این که یکی از سیاست های مورد پیگیری استان جذب سرمایه گذار خارجی است، گفت: وجه تمایز شهرک صنعتی مذکور با سایر شهرک ها، سرمایه گذاری خارجی و نیز استقرار پروژه های مبتنی بر سند یزدنوین، پیشرفته و دانش بنیان است.

  فاطمی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و حمایت از ساخت این شهرک، بتوانیم گام دیگری در راستای تحقق سند یزدنوین و استقرار صنایع دانش بنیان و محیط زیستی برداریم.


برچسب ها: سرمایه گذار - سرمایه - سرمایه گذاری - سرمایه گذاری خارجی - سرمایه گذار خارجی - شهرک صنعتی - استان
آخرین اخبار سرویس:

ساخت شهرک صنعتی غیردولتی با سرمایه گذار خارجی در یزد

ساخت شهرک صنعتی غیردولتی با سرمایه گذار خارجی در یزد