مطالب مرتبط:
مجازات جایگزین حبس فرصتی برای بازسازی اخلاقی و تربیتی محکومان زن است
موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 2827 از محکومان
موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 2827 نفر از محکومان محاکم
موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 2827 از محکومان
موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات محکومان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 17:502024-02-07دانش

بازسازی اخلاقی و تربیتی محکومان زن با مجازات های جایگزین حبس


تربیتی برای محکومان زن و مسأله مجازات های جایگزین حبس» توسط ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

- دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد بازسازی اخلاقی و تربیتی محکومان زن با مجازات های جایگزین حبس نشست راهبردهای فرهنگی – تربیتی برای محکومان زن و مسأله مجازات های جایگزین حبس توسط ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این نشست که پیش نشست میز تخصصی امنیت زنان در خانواده و جامعه بود، دکتر فهیمه فرهمند پور، دبیر ستاد خانواده و زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مجازات های جایگزین حبس می تواند ضمن کاهش آسیب های ناشی از حبس، فرصتی برای بازسازی اخلاقی و تربیتی محکومان زن فراهم آورد.

وی افزود: نظام اسلامی باید تلاش کند تا این فرصت را جهت تمهید شرایط بازگشت این بانوان به کانون خانواده و دوری از شرایط جرم ساز و عرصه های آسیب زا فراهم کند.

فرهمند پور همچنین اقدام شورای فرهنگی و اجتماعی خانواده و زنان طی 2 سال اخیر برای ایجاد زمینه همکاری بین حوزه علمیه خواهران و قوه قضاییه در این زمینه را مورد توجه قرار داد و این اقدام را دارای آثار مثبت ارزیابی کرد.


برچسب ها: مجازات های جایگزین حبس - شورای عالی انقلاب فرهنگی - شورای عالی انقلاب - انقلاب فرهنگی - شورای عالی - جایگزین - خانواده
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی اخلاقی و تربیتی محکومان زن با مجازات های جایگزین حبس

بازسازی اخلاقی و تربیتی محکومان زن با مجازات های جایگزین حبس