مطالب مرتبط:
امنیت کردستان نتیجه مجاهدت حافظان امنیت در نیری انتظامی است
مردم نگذارند مخلان امنیت به اهدافشان برسند
حضور پای صندوق های رای میدان دفاع از شهدا است
از تشکیل ستاد امنیت انتخابات تا نقش آفرینی طلاب جهت حضور پرشور مردم در انتخابات
سردار رادان: امروزه همکارانمان با جان و دل امنیت مردم را تامین می کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 بهمن 1402 ساعت 01:052024-01-29سياسي

نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت مردم در میدان است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نیروی انتظامی در راه امنیت جامعه با جان و دل در میدان است و در این راه شهید تقدیم می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان دوشنبه شب در دیدار با سردار احمدرضا رادان و جمعی از فرماندهان و مسئولان کل انتظامی کشور با بیان اینکه از نزدیک شاهد مجاهدت حافظان امنیت در استان هستیم، اظهار داشت: نیروی انتظامی با جان و دل در راه امنیت و آسایش مردم تلاش می کند و در این راه شهید تقدیم می کند.

وی افزود: شورای تامین در استان در سال گذشته و امسال خوب درخشید و پلیس نیز زحمات زیادی متحمل شد و با افتخار در میدان بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مدیریت انتظامی استان را خوب ارزیابی کرد و گفت: بحمدالله در سایه مجاهدت نیروهای انتظامی و امنیتی، امنیت کامل در استان حاکم است و این مهم مایه سربلندی است.

حجت الاسلام پورذهبی وجود پلیس را امنیت ساز دانست و افزود: شاهد ایثار کارکنان انتظامی در ماموریت های گوناگون در طول سال هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در اربعین نیز همچون گذشته پلیس استان کردستان در راه آسایش و امنیت زائران شبانه روز پای کار بود که ما قدردان این زحمات هستیم.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - نماینده ولی فقیه - انتظامی - نیروی انتظامی - استان - امنیت - نماینده ولی فقیه در کردستان
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت مردم در میدان است

نیروی انتظامی برای دفاع از امنیت مردم در میدان است