مطالب مرتبط:
سازوکار مجلس برای تسهیل سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه شبکه فیبر نوری
بررسی 8 طرح سرمایه گذاری گردشگری در استان فارس
سرمایه گذاری 2 هزار میلیارد تومانی برای توانمندسازی بافت های ناکارآمد/ طرح های جامع بر پایه حفظ باغات تدوین و بازنگری می شود
استاندار کرمان: طرح سرمایه گذاری قلعه شفیع آباد شهداد تهیه می شود
26 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری برای ساخت مرغداری در سیستان و بلوچستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 09:502024-01-27اقتصادي

ایلام از اقلیم بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری برخوردار است


مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان و جمعی از مسئولان این شرکت که به منظور بازدید از سامانه گرمسیری و زمین های حاصلخیز کشاورزی شهرستان مهران و ایجاد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری وارد استان شده بودند با دکتر عباسی معاون اقتصادی دیدار و از طرفیت های استان بازدید کردند.

- ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان و جمعی از مسئولان این شرکت که به منظور بازدید از سامانه گرمسیری و زمین های حاصلخیز کشاورزی شهرستان مهران و ایجاد سرمایه گذاری در حوزه گردشگری وارد استان شده بودند با دکتر عباسی معاون اقتصادی دیدار و از طرفیت های استان بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی معاونت اقتصادی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی در این دیدار با اشاره به ظرفیت های ویژه استان در حوزه های مختلف، ایلام را یک استان با قابلیت ویژه برای توسعه سرمایه گذاری دانست و اظهار کرد: افتتاح سامانه گرمسیری و وجود دشت های حاصلخیز و همچنین وجود مناطق بکر گردشگری می تواند استان را به قطب کشاورزی و گردشگری تبدیل کند.

عباسی با اشاره به تردد میلیونی زوار و مسافران و توجه ویژه به اقتصاد اربعین، گفت: مجموعه تفریحی و پارک جنگلی چغاسبز شهر ایلام و روستای طولاب در بخش سیوان می توانند بعنوان پایلوت سرمایه گذاری در حوزه گردشگری مورد توجه قرار گیرند.


برچسب ها: سرمایه گذاری - شرکت هواپیمایی ماهان - استان - هواپیمایی ماهان - سامانه گرمسیری - شرکت هواپیمایی - شهرستان مهران
آخرین اخبار سرویس:

ایلام از اقلیم بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری برخوردار است

ایلام از اقلیم بسیار خوبی برای سرمایه گذاری در بخش گردشگری برخوردار است