مطالب مرتبط:
اینترنت و ضعف های زیرساختی مردم را کلافه کرده / از طرفی قیمت اینترنت را افزایش می دهند، از طرفی خدماتی هم ارائه نداده اند؛ مردم خود را با کشور های همسایه مقایسه می کنند / بیش از چهار بار سوال از وزیر ارتباطات رای آورد، اما مجلس ملاحظات خود را داشت
آوردن مردم پای صندوق های رای بزرگترین جهاد است
رای 75 درصد روس ها به ریاست جمهوری دوباره پوتین
رای 75 درصد روس ها به ریاست جمهوری دوباره پوتین
نتایج یک نظر سنجی در روسیه : 75 درصد مردم به پوتین رای می دهند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 بهمن 1402 ساعت 15:012024-02-11سياسي

سکوت و رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی کند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت مشارکت گفت: سکوت و رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه؛ آیت الله سید نصیر حسینی در راهپیمایی 22 بهمن دهدشت با قدردانی از حضور بی سابقه و با شکوه مردم این شهر در مراسم یوم الله گفت: شما با قدم خود حماسه دیگری خلق کرده و به دشمنان این سرزمین جواب دندان شکن دادید.

  وی حکومت الهی را وظیفه هر مسلمان دانست و گفت: حاکمان باید کسانی باشند که از ناحیه خداوند اجازه گرفته باشند و ولایت فقیه تنها حکومت ماذون از جانب پیامبر اسلام حق مالکیت دارد.

حسینی حکومت پهلوی را سبب بی اعتقادی مردم به دین خواند و گفت: هر مسلمانی موظف بود که با این حکومت طاغوت مبارزه و او را سرنگون کند.

  وی با بیان اینکه در دوران پهلوی ذلت بر ملت ما تحمیل شد، خاطرنشان کرد: سرزمین ایران شایسته تحقیر نبود که در مسائل مختلف دست گدایی به سمت بیگانگان دراز کند و در انواع عرصه ها دچار عقب ماندگی عمیق شود.

  آیت الله حسینی با اشاره به اینکه دشمن 45 سال است که جنگ و مبارزه را علیه ما ادامه می دهد، گفت: ما با شکوه و عظمت به راه خود ادامه خواهیم داد و ما با تکیه بر استقلال خود مقاومت می کنیم.


برچسب ها: آیت الله سید نصیر حسینی - به گزارش خبرگزاری فارس - حکومت - کهگیلویه و بویراحمد - کهگیلویه - نماینده ولی فقیه - راهپیمایی 22 بهمن
آخرین اخبار سرویس:

سکوت و رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی کند

سکوت و رای ندادن هیچ مشکلی را حل نمی کند