مطالب مرتبط:
نماینده ایران در سازمان ملل: اگر آمریکا به ایران یا منافع ایران حمله کند قطعا واکنش نشان خواهیم داد/ خطر وقوع جنگ در حال افزایش است/ {از حملات یمن به کشتی های اسراییلی} حمایت می کنیم/ رابطه ما با گروه های مقاومت مانند اعضای ناتو است
سازمان ملل خواستار آتش بس فوری در غزه شد
دبیرکل سازمان ملل خواهان آتش بس فوری در غزه شد
سفیر فلسطین در سازمان ملل: شورای امنیت به وظایف خود در قبال غزه عمل نمی کند
هشدار سازمان ملل درباره دوران هرج و مرج در جهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 بهمن 1402 ساعت 10:402024-02-08بين الملل

هشدار سازمان ملل درباره افزایش خطر سوء تغذیه در غزه


سازمان ملل در خصوص افزایش خطر سوءتغذیه جدی در غزه در سایه بیش از چهار ماه جنگ هشدار داد.

- گروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام سازمان ملل در مورد خطر افزایش سوءتغذیه در نوار غزه به دلیل جنگ در این منطقه که از تاریخ 7 اکتبر آغاز شده است، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری آناتولی، استفان دو جاریک سخنگوی سازمان ملل متحد در جمع گروهی از خبرنگاران عنوان کرد: چهار ماه پس از تشدید درگیری ها، دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل هشدار می دهد که در غزه، کمبود شدید مواد غذایی، اختلال در دسترسی به خدمات بهداشتی و امکانات ناکافی برای دسترسی به آب سالم، کودکان زیر 5 سال و زنان باردار و شیرده را در معرض افزایش خطر سوءتغذیه قرار داده است.

به گفته دوجاریک، سازمان ملل در هفته گذشته، کمک های تغذیه ای بشردوستانه را بین 42 هزار کودک زیر 5 سال و 5 هزار زن باردار و شیرده توزیع کرده است.

با این حال به گفته وی غربالگری های انجام گرفته شده از سوی این سازمان نشان دهنده افزایش سوءتغذیه حاد در بین کودکان و زنان بوده و طبق بررسی های انجام شده، این روند 12 برابر نسبت به قبل از جنگ تشدید شده است.

رژیم صهیونیستی از تاریخ 7 اکتبر حملات مرگباری را به نوار غزه آغاز کرده است که منجر به کشته شدن حداقل 27 هزار و 708 نفر فلسطینی شده است و 67 هزار و 174 نفر دیگر را هم زخمی ک


برچسب ها: سازمان ملل - سازمان - تغذیه - سوءتغذیه - افزایش - بشردوستانه - هشدار
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سازمان ملل درباره افزایش خطر سوء تغذیه در غزه

هشدار سازمان ملل درباره افزایش خطر سوء تغذیه در غزه