مطالب مرتبط:
تبریک روز پدر بهنوش طباطبایی / استایل دخترانه خانم بازیگر سوژه شد + عکس
دف و دمام نوازی از تئاترشهر تا پهنه رودکی
عکس | تولد دختر بیرانوند بدون پدرس؛ پیام احساسی گلر تیم ملی از قطر
نقاشی وحشتناک یک دانش آموز پایین برگه امتحانی+ عکس
این بار انسان به یک تمساح حمله کرد! / عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 23:302024-01-25سياسي

گردهمایی دخترانه بر عرشه ناو رودکی +عکس


16 گروه برتر کشوری مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دختران دانش آموز کشورمان امروز بر عرشه ناو شهید رودکی نیروی دریایی سپاه، سرود حمایت از غزه سر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، ناو شهید رودکی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز میهمانان متفاوتی داشت.

16 گروه برتر حاضر در هفتمین دوره مسابقات همخوانی قرآن کریم و مدیحه سرایی دختران دانش آموز کشور که به میزبانی هرمزگان آغاز شده، با حضور بر عرشه ناو شهید رودکی نیروی دریایی سپاه، شاهد روایتگری ارزنده سردار غلامشاهی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز مجموعه تصاویری از رشادت های دلیرمردان نیروی دریایی در مقابله با دزدی دریایی مستکبران در آبهای خلیج فارس و دریای عمان بودند.

  دختران دانش آموز حاضر در این مسابقات که از میان یک هزار گروه قرآنی از دارالقرآن های دانش آموزی سراسر کشور به مرحله نهایی راه یافته اند، در مراسم امروز سرود همبستگی با مردم مظلوم غزه را نیز یکصدا فریاد زدند.

سردار غلامشاهی: جانمان را برای عزت ملت ایران فدا می کنیم فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه در این مراسم با بیان این که برادران ما در نیروی دریایی سپاه در سخت ترین شرایط آب و هوایی و در امواج بلند دریاها و گرما و شرجی، حافظ مرزها و منافع ملت ایرا


برچسب ها: نیروی دریایی سپاه - نیروی دریایی - نیروی دریایی سپاه پاسداران - سپاه پاسداران انقلاب - دریایی - دانش آموز - نیروی
آخرین اخبار سرویس:

گردهمایی دخترانه بر عرشه ناو رودکی +عکس

گردهمایی دخترانه بر عرشه ناو رودکی +عکس