مطالب مرتبط:
هافبک تیم ملی فوتبال ژاپن از اردوی ژاپن کنار گذاشته شد
اردوی تیم ملی قایقرانی در بندرترکمن
اتفاق عجیب در اردوی تیم استقلال
اتفاق عجیب در اردوی تیم استقلال
اتفاق عجیب در اردوی تیم استقلال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 11:202024-02-02ورزشي

لارستان میزبان اردوی تیم ملی بسکتبال می شود


مسوولان سیاسی ورزشی لارستان در دیدار با رییس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی خواستار برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال در این شهرستان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لارستان، فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، رییس اداره ورزش و جوانان لارستان، معاون اداره ورزش و جوانان لارستان و رییس هیئت بسکتبال لارستان با حضور در فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران با جواد داوری رییس این فدراسیون دیدار و گفت و گو کردند.

در  این جلسه فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه بسکتبال لارستان می تواند حرف های زیادی در کشور داشته باشد، اظهار داشت: برگزاری اردوی های تیم ملی در لارستان برای جامعه بسکتبال لارستان ایجاد انگیزه می کند و جذب استعدادها و توسعه این رشته را بدنبال خواهد داشت.

داریوش دهقان با اشاره به اینکه دوره مربیگری درجه سه بسکتبال زیر نظر انستیتو فدراسیون بسکتبال در لار برگزار شد، گفت: در این دوره بیش از 10 نفر از آقایان و بانوان لارستانی حضور داشتند و این موضوع می تواند برای هیئت بسکتبال بسیار موثر باشد.

وی در پایان برگزاری مسابقات نونهالان کشور و اردوهای تیم ملی، جشنواره مینی بسکتبال منطقه ای و دوره های دانش افرایی، داوری و امکانات سخت افزاری را رییس از فدراسیون بسکتبال درخواست کرد.


برچسب ها: لارستان - بسکتبال - فدراسیون بسکتبال - اردوی تیم ملی بسکتبال - اداره ورزش و جوانان - فدراسیون - تیم ملی بسکتبال
آخرین اخبار سرویس:

لارستان میزبان اردوی تیم ملی بسکتبال می شود

لارستان میزبان اردوی تیم ملی بسکتبال می شود